ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, September 3, 2010

Happy sesangat.....

Kawan-Kawan terutama pembeli di onlineshop saya saya ucapkan ribuan terima kasih kerana menyokong saya (ehhhhh macam menang anugerah pulak).

Nak tau baru2 ne saya kiralah tabung saya sebab saya rasa dah penuh..Tabung untuk online shop ye.. bukan tabung Amana/Arief .....Alhamdulilah selepas kiraan secara rambang dibuat saya dapati cash di tangan saya telah sama dengan nilai modal dikeluarkan dan mungkin lebih lagi (En. Papa da lama tak update buku kira2laa) . dan yang paling best barang2 pun masih ada juga. (Ehhhhh kena amik stok cloth diapers lagi sebab dah habis cloth diapers jenis plain!!!!!)

Saya dah call mak saya untuk pulangkan separuh dari modal mak(mak saya tak nak..taulah mak banyak duit haha). saya juga dah minta En.Papa amik separuh dari modalnya semula. Saya nak cuba rooling bussiness ne dengan duit untung sahaja. Tapi apa nak buat dua2 pemodal saya tak nak duit mereka haha..

Ehhhhh tak boleh!! Nanti saya jumpa mak saya akan bagi mak saya separuh dari modal yang mak beri.En. Papa pun kena amik modal En.Papa separuh jugak ye??

Sampai bila nak meniaga dengan hutang modal ye tak?? Tengokla selama mana saya boleh teruskan.. Saya seronok sebab rasa happy ada perkara lain yang saya buat selain keja pejabat dan urusan rumahtangga. Serasa HIDUP!!!

4 comments:

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

Alhamdulillah..
Semoga dikurniakan keberkatan rezeki... Amin

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

insya allah.. wahhhhhhhhhh..baru jumpa blog ila ke???

Nur Sakinah Ahmad said...

wah..seronoknye dh nmpk hasil..nti leh buka kedai kat kondo..hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

haha.. modal lum cukup......... kalau dah cukup mmg rembat satu kedai kat area umah kita tue
nak bukak kedai budak2..
supplier CD dah ada
baju budak pun ada
tapiiiiiiiiiiiiiiiii modal besar tue