ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, October 21, 2010

From Korea With Love-Part 12

HARI KE 8

CHO Jeong Han
Policy for Invention Improvement
Leturer hari ini banyak berkisar tentang IP Awarness kpd SME & student di Korea
Kata je tak mo tanya sbb lidah luka
tapi dapat jugak tanya 1 soalan
3 jam jugak leturer hari ini
(kenapa lida luka?? smlm lapar gila dari pagi makan biskut
balik kelamkabut masak supkentangtelur
 terus hirup kuahnya terlupa lak panas
lapar punya pasal haha)

Semua sayur..
Lalu tak nak makan??
Hari pertama saya ok
tapi kalau hari2 bergini alahai...
Lagipun ragu2 dalam hati banyak sangat haha

Tau apa?
ba alif ba ya
sebelah saya & lin lagila tak lalu jadinya
 aroma terlalu hampir dgn kami

Ne labu2 betul tau
Bukan mainan
Besarkan?
Tersusun sepanjang tangga

Ini delegate Cambodia
Dia ne kira2 macam Deputy DG kat opis saya
Baik & kelakar orgnya

Saya nak amik gbr semua meyebuk

sabar jelah si Lin ne
Tapi comelkan gambar ne??

Amana, dinasor nak makan mama!!!

Tengok mama jadi watermark duit Korea

Saya main bola tau
Petangnya ada game dgn staff IITPI
Saya join le ala sepak bola & lari keliling padang
sapa yang menang? Entahla..Ketawa je lebih

Arak lagi...mmm

Ne arak Korea
Makuli
(entah betul entah tidak ejaannya-alcohol from rice)

Diorang makan piza & ayam goreng (ala2 KFC)
Saya & Lin telan air liur jela

2 comments:

Mama Zharfan said...

tension bila tgk org mkn tp kita lak tak leh mkn (pic yg last tu ) heheh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ye betul..asikla tkenang pizza kat msia hehe