ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, October 3, 2010

Teman mak shooping

 Baru-baru ne saya teman mak shoping barang idamannye di Alamanda.
Selepas pergi ke 3/4 kedai mak berkenan juga dan sementara menunggu saya amik gambar si kenit..

 Amana dengan selamba makan kuih raya dan staff di kedai tue buatkan air yang boleh tahan sedap hehe

 Dah puas shooping makan pulak..Saya belanja mak
Kalau boleh bila kuar dgn mak biar sayala belanja
Masa kecik2 dah puas mak kuar duit utk anak2..
Bukan ke sepatutnya begitu?
Anak-anak dah kerja kenapa masih harap ibu yang keluar duit..
Lainla kalau mak ajak kuar semata2 nak belanja makan satu family itu lain kesla..
Kadang2 anak tue gaji sikit sebab tue tak mampu nak belanja ibu makan .. Understood that situataion
tapi kalau anak tue gaji riburiban tapi bila kuar makan masih tunggu ibu yang kuar duit utk bayar makan..serius  saya tak paham apa agaknya di fikiran si anak..

 Ini makanan Amana. Fish & Chips

Saya nak diet makan mee sahaja..kuang..kuang..

No comments: