ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, October 17, 2010

The Way They Sleep Giveaway

Join GA di atas 
Disebabkan tak dinyatakan berapa gambar boleh letak
jadi saya letak pelbagai gaya Arief tidur
Saya suka snap picture anak-anak yang boleh saya kenang selamanya
 tak kirala apa yg mereka tengah buat

Gaya Pertama
Amirul Arief tidur di dalam rocking chair
Terus terang kami pun tak perasan bila dia merayap atas tue dan memilih tidur begitu
Arief belum boleh merangkak pun. Kami rasa dia merayap2 dan rasa selesa terus tdo
Dengan posisi kaki begitu pada saya sungguh cute


Gaya Kedua
Arief tidur secara rukuk sambil menghisap jari


Gaya Ketiga
Gaya tidur manja. Tgok posisi tangannya

Gaya Keempat
Gaya tidur keletihan

p/s- Saya paling suka gaya pertama dan kedua kerana ia unik 

3 comments:

fizah said...

salam dear..

comelnye dia tdo..:)

tq 4 joining n gudluck ye!

Jue-Isteri_Ibu said...

ish..arief2..cute banget kamu...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hafizah: tq jenguk

ju:updatela blog juuuuu