ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, January 21, 2011

DALIA AMANA & AMIRUL ARIEF DALAM WEBSITE PA& MA

Hehe.Kawan-kawan janganlah salah faham pula ye.. bukan Amana menang PA&MA. Baru-baru ne saya ada masukkan gambar Amana di dalam website PA &MA untuk Undian Gaya Adik. Rasanya penah juga saya masukkan gambar Amana&Arief sebelum ne tapi bak kata melepas batuk di tangga cuma masukkan je dan selepas tue saya tak buat apa-apa pun.Jenguk pun tidak cuma sekadar memeriahkan je.


Tapi untuk kali ne rajin pulak saya melawat selepas join dan bila saya belek-belek ada pulak 9 undian. Satu tue sayalah.Baru je tadi saya klik jugak. Yang peliknya siapa yang lagi 8 tue ye? Agaknya apalah yang mendorong mereka undi Amana ye. Terima kasihlah banyak-banyak sebab "terundi' Amana.Hehe kalau kawan-kawan rajin, undi jugakla ye DALIA AMANA pada PAGE 4.Kalau tiada kena scrollah ye..


TAPI YANG PALING SAYA TAK SANGKA!!!

ADA 109  ORANG MENGUNDI ARIEF!! 
(1 undian tue lagi saya)

Wah tak sangka si kecil saya berjaya memikat 109 pengundi. Terima kasih banyak-banyak. Walau tanpa saya war-warkan atau buat ga/contest ada jugak yang undi. Tapi saingan memang hebat ada yang berpuluh-puluh ribu undian. hebatkan anak-anak ini? Tapi sekarang saya nakle meraih undi hehe silalah undi AMIRUL ARIEF yang berada di page 13. Kalau tak ada di situ kena scrollah ye..

p/s: Saya tahu takkan menang tapi saja gatal mintak jugak kawan-kawan tolong undi hehe.. Yang Flaunt Contest tue pun mustahil dapat kejar Top10 yang undian yang diperlukan untuk masuk dalam 300++ inikan pulak nak kejar PA&MA yang undian dah cecah puluh-puluh ribu..MIMPI DI SIANG HARI!!! Sekadar catatan kecil untuk anak-anak saya yang berjaya jugak kumpul undian tanpa promosi.hehe

4 comments:

Jue-Isteri_Ibu said...

auntie dah vote utk kedua beradik ni..

Mama Zharfan said...

my lil ariff menang contest website pa ma feb last year (conso ajer pun) tp sampai ari ni tak dpt2--me follow up via email tp tak de response, so mls dh me nak amik pot dgn pa ma version website tu..me even tanya kat FB pa ma tp no response :( even conso pun tp alang2 dh menang, nak lah tau dpt apa kan..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

yela mestila nk tau hadiahnye apa.. ingat tak de peluh yang menitik ke nak join website tue tul tak?? peluh dalam aircond tau..haha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

TQ JU