ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, January 2, 2011

CARE4: Sesiapa yang tinggal Puchong tue hati2 ye..

Saya link satu kisah. Betul atau tidak itu kurang pasti. Tapi saya nak kita berhati-hati.Kadang-kadang memang  ini taktik pasaraya baru bukak.Lagi2 saya yang memang kurang alert.Sebab tue kadang2 lagi elok saya pergi dengan En.Papa sebab dia pantas mengira tak macam saya main bayar je... Dia lulusan accountant saya lulusan sc komputer.demangla saya kalah.. Kalau guna calculator pun saya boleh salah apa lagi kalau kira dalam kepala..haha...

Ok cuba tengok link kawan blogger baru saya ne.. Lebih-lebih lagi yang tinggal Puchong  sila alert...

2 comments:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Yaka? Kna hati2 camni.. Liza pu style bayar jer. hiks

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

samalah kita ne.. fail betul.. membayar je keja..kena tipu pu bayar haha