ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, January 15, 2011

LIFE AS MAMA LIZA - MY BFF BLOGGER

Sebelum bawa Arief ke klinik disebabkan ini En.Papa tengok post box and beri ini pada saya.Dalam hati terdetik siapa bagi? Dan terdetik jugak mesti LIFE AS MAMA LIZA. Dia berjalan ke Singapore and ada msg bagitau belikan ole2 utk saya.

 Post Express

 Fridge magnet yang jadi rebutan saya & Amana

 Saya letak ditengah FM yang saya beli dari Korea

 Ada jugak keychin ne.
Aduhai Liza mahalnye untuk sebuah key-chin  bila duit Singapore convert to MYR
TQ untuk ingatan ye

 Keychin  ini juga saya "kawan'kan dengan purse yang saya beli dari Korea

 Tak lupa kad dengan kata2 yang touching ini
"........ Terimala ole-ole dari Singapura ini. Tak seberapa utk ingatan persahabatan kita.."

Macam mana saya kenal Liza? Melalui blogger dan dia mula2 msg saya bertanyakan CD.Kan saya ada online shop. Tapi dia tak beli pun..haha.. Tapi dari situ kami mula dan selalu berhubung melalui blog.Walau tak penah jumpa serasa serasi bersama.. Ewahhhhhh. Masa saya kat Korea dia sempat comment kat blog nak FM.Haha.. Sampai balik teringat2kan dia..

One fine day kita jumpa ye Liza.. Tak sangkakan dalam dunia serba moden dan dunia kawan makan kawan kita boleh lagi jumpa kawan di alam siber yang ikhlas nak berkenalan dan berkawan. Saya juga suka berkenalan dengan orang baru jauh dan lain dari ruang lingkup seharian saya.Baru saya rasa luasnyeeeeeeeeeeee dunia ne..hehe


4 comments:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Ila, apa susah2 wat entri ni? (gaya malu-malu..)

InsyaAllah, kalau ada rezeki kita jumpa. Actually dekat je rumah kita kan?

Psst, perasan tak no rumah kita sama dowh........ :) diam-diam!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe...ye ke.. balik kena belek ne.. punyala seronok surat & sampul tak bagi amana main takut dia buang..letak kat almari tinggi supaya budak2 tue tak capai
Amana ada gaya2 nak bawak kad tue g taska nak tjuk kat kengkawan.. haru btul

ilabaca alamat liza ada puchong..tapi tgok poskod ehhhhhh apasal jauh benor..jauh pun kat kl je..haha

Wonderful Life with Mary Kay said...

Ila, belek2 blk entri ni. Alamat tu bkn Puchong tp Jln Puchong. Still dlm KL. Sket je lg nk msk Selangor.. hehe.. dh xda keja ni belek blk entri lama2..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..entry lama yg dijenguknye..