ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, January 5, 2011

MENANG SAGUHATI CONTEST SAYANGI MATA ANDA DARI DI HIKAYAT MARHEAN KACAK



Saya join contest ne dan menang saguhati.
Nak tengok entry yang saya buat?? Kat sini

Ini kata2 dari penaja ye
"dijemput untuk datang ke premis saya Vision Care Optometry untuk menebus voucher bingkai percuma dengan setiap pembelian kanta di Vision Care Optometry...... Boleh pilih frame mengikut kehendak hati..:) penebusan voucher sah sehingga 15hb Februari 2011.voucher boleh dipindah milik"

Bilala En.Papa nak teman ke sini ye??

Saya pun nak buat macam MZ lah..buat note kat bawah
 supaya saya ingat untuk tahun 2011 saya telah  menang berapa contest

p/s: Ini kemenangan pertama untuk 2011

1 comment:

Mama Zharfan said...

heeh selamat mengira kemenangan utk bln jan :) ur kids last month byk menang CGL kan :)