ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, January 28, 2011

Terasa glamor bila saya jadi follower ke 100 di blog Bermula Ceritaku. Siap ada entry lagi .

Saya baca kat chatbox ada seseorang tinggalkan msg.katanya ada entry untuk saya.Selalunya dua adik saya di alam maya yang ada buat entry untuk saya iaitu yukyuk dan sachi . Rasanya ne orang lain. Bila saya bukak je  di blog ini saya lihat wajah anak-anak comel  di dalam entry ini

Saya dapat gambar dari Bermula Ceritaku. Tak perasan pulak saya jadi follower ke 100.Moga persahabatan kita berkekalan ye. Boleh kita kongsi citer anak-anak kitakan??

3 comments:

Jue-Isteri_Ibu said...

wah! wah!..memang glamor..

AishaAminudin said...

tahniah..hehe..sronok bila glamer ni..

umiawadah said...

terima kasih-saya ingat tak ada orang kisah...rupanya masih ada yang ingat..he he he...harapan yang sama-semoga berkekalan dan dapat share kisah anak-anak..