ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, January 11, 2011

UPDATE CONTEST-Tambah kategori..Tambah hadiah

Since ada yang bertanya kalau anak takde uniform camana? Boleh ke join? Anak tak cukup umur boleh ke join?  Rasa kejamlah pulak.Lagipun tajuk contest ne " KIDS & KINDERGARDEN" bukan "KIDS & UNIFORM"kan? So saya buatlah dua kategori. Baru kawan2 boleh masuk tanpa sekatan. Tapi make sure tulis kategori tau!!

KATEGORI A:
-Memakai Uniform Kindergarden
-Tak perlu ada suasana dalam kindergarden pun takpe sebab baju tadika tue je kita tau anak tue memang memakai sesuatu yang sangkut-paut dengan kindergarden
-Umur: 1 tahun-6 tahun (ada ke umur 1 tahun dah ada uniform? hehe)

KATEGORI B
-tidak memakai uniform kindergarden
-tetapi mesti ambil gambar di dalam suasana kindergarden.Mestilah ramai kanak-kanak2 atau masa hari pendaftaran tadika atau depan pintu kindergarden tue. Whateverlah..
-Umur: 2 bulan-6 tahun

HADIAH
-dah ada dua kategori maka hadiah kena tambahla.Tengok pada berapa ramai peserta pada setiap kategori ye..Maybe 2 hadiah setiap kategori jadinya ada 4 hadiah.Maybe kategori A kalau ramai ada 3 hadiah dan kategori B tak ramai peserta so ada 1 hadiah je.Maybe jugak 3 hadiah untuk Kategori A dan 2 hadiah untuk kategori B.Apa2 pun semua akan direview dan dimaklumkan bila sampai masanya ye.

5 comments:

Unknown said...

bagus la Ila... prihatin...

Fikri belum dpt uniform lagi..
kalo sampai end of month tak dapt uniform lagi.. kakyong join kategori B lah yer... ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

semua kawan2kan?? tajuk pun macam tue..hehe.. sendiri yang salah..kalau nak uniform je kenalah tajuk kids & uniform kan?? tul tak kakyong??

Scorpio Girl said...

hullo fwen, sila refer okay:)

http://iamokayfornow.blogspot.com/2011/01/ga-kids-kindergarten-by-siapalah-saya.html

Mama Zharfan said...

pemilihan pemenang berdasarkan apa yer? kecomelan peserta ker? my zharfan dh 5 thn --so tak comel mcm those umur sethn or 2 thn hehehe sbb budak besar kan, dh biasa2 ajer :p

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ ne lucky draw je bukan based kecomelan. Ila pun susah ahti nak pilih budak comel..banyak sanagt yg comel hehe