ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, February 26, 2011

Perhatian Kepada Pemenang Vote&Get GAP Pyjamas For Free

Pada Bionic Women aka Eli saya dah pos hadiah pada Jumaat ye. Walau saya ne dikejar masa saya ingat pada janji saya.hehe. Kalau pos laju ne dah sampai nanti bagitau saya ye. Terima kasih atas jemputan birthday party anak eli.kalau tiada aral memang ila teringin nak pergi.  


Ini hadiah pilihan pemenang. Saya juga benarkan kalau Bionic Women nak pilih T-shirt GAP  yang baru publish dalam blog online saya. Tapi Bionic Women lebih minat dengan pyjamas ne. Saya nak letak gambar sampul siap dengan pos laju punya stiker tapi tak bawak card reader pulak sebab saya ada kat umah mak saya ne..Kelakar sebelum staf pos office tue nak simpan bungkusan pos laju ne saya request nak amik gambar. Dia sengih-sengih je tahan gelak..Lantakle..hehe
p/s: Pada pemenang Kids & Kindergarden harap dapat berikan saya masa ye. Saya akan cuba curik masa rehat lagi untuk ke post office.

No comments: