ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, March 30, 2011

The Great Cloth Diapers Change 2011


Memandangkan saya kini adalah pengguna cloth diapers yang tegar saya amat berharap dapat join aktiviti ini dan butir-butir seperti berikut:

Tarikh:  pada 23/4/2011(Sabtu) 
Waktu:  10mlm -1.00pagi (phewittttttt!!aktiviti malam di luar rumah I likeeeee)
Tema: Pyjamas Party(waduh..waduh..saya akan pastikan Arief bayi tercomel di situ haha..eh jangan lupa bawak segala bantal, patung, segala macam benda yang gebu-gebu).
Syarat penyertaan: Bayi mesti di bawah 39inci (horeyyyyyyyy Arief 34inci dong!! Lulus dengan jayanya)


Lagi satu yang buat saya teruja sebab ia hampir sangatttttttttt dengan rumah saya tau. Kat Puchong. Saya pun dah minta izin En.Papa dan dia benarkan walau event ne malam sehingga embun menitik di pagi hari.ahaksssssssss....Yahooooooooo..Inilah masanya Arief berjimba-jimba dengan mama. Arief mesti suka tempat ne nanti.Lawaaaaaaaaa..Kalaulah rumah kita macam ne..

Pink color!! En.Papa mesti tak benarkan saya buat rumah kami ala-ala pink color.Tengok keta color pink pun dia awal-awal dah cakap "saya takkan naik keta color tue.Malu!" Eh B sukala papa.Kalau rumah kita macam ne mesti B duduk je dalam rumah.Ceria selalu. Kalau rumah pun ala-ala suram je muka B ne pun suram sokmo tau..

Ini pandangan luar. Sebenarnyakan saya pernah mencari Bling Luster pada pagi Sabtu dan Ahad dengan Amana tapi tak jumpa(saya &Amana memang selalu kuar pagi untuk ke pasar / kedai-kedai.Masa ne En.Papa& Arief berdengkur lagi). Masa tue kawasan ne baru sangat. Saya pergi tanya satu kedai yang jual barang-barang baby kat kedai-kedai bawah tue tapi dia pun tak tau.hehe..Rupanya yang ada salon keta ne. Salon keta ne memang saya nampak tapi yela mata rabun tak tengok pulak kat tingkat 2 dan banner atas salon keta ne.(salon keta=pusat kecantikan keta)


Pandangan dari hadapan

Oh event ne memang mula jam 10.00malam tapi 10pagi-4.00pagi ada Sales Booth, Fund Raising Baby Photoshoot & GCDC Event T-shirt sales Event. Limited door gifts for early birds!

Untuk maklumat lanjut tengok sini . Saya harap sanagt tiada aral dan saya dapat sertainya.

p/s: Kalau tengok sini katanya nak 25 baby lagi.Cepat!!! Sebelum terlambat ye..

4 comments:

Mama Zharfan said...

me dh ada kat Msia time ni..tp tak dpt join kot sbb me & my kids jenis tak kuar mlm--semua tido awal..and siangnya weolls ada photoshoot (hadiah intrend/astro)..so konpem penat hehhe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

takpelah kempunan nak jumpa MZ eh..nakbalik dah ye?? bila balik?

Nur Sakinah Ahmad said...

betul ke tgg arief 34cm? smlm ukur amani cm 70 lebih je...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ke 39 inci haha..nanti ila tengok emel balik ekeke