ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, May 16, 2011

Bila emel kita terpampang di dada akhbar

Setiap tahun sejak 2008 nama saya pasti akan terpampang untuk satu event penting di pejabat. Sebelum ini hanya nama dan maklumat saya seorang sahaja tetapi sejak tahun lepas saya letak jugak satu nama staff saya kerana saya dah tak boleh nak jawab semua soalan dan emel sendirian lagi. Dulu big boss tak benarkan. Dia nak nama saya seorang je kat situ. Sekarang bila big bos dah tukar jadi saya pun tukarla paradigma. ececeh..

Masa mula-mula maklumat saya terpampang kat akhbar saya terkejut jugak bila dihujani dengan emel yang pelbagai. Tiap-tiap tahun mesti saya berceloteh dengan En.Papa tentang hal ne. En.Papa pun gelak jela.. Ada yang mintak keja, ada yang iklankan segala jenis perkhidmatan (nasib takde perkhidmatan dot dot dot), iklan rumah etc etc. Yang tak berkenaan saya delete sahaja.Tapi jenuh jugakla nak mendelete tapi emel yang saya terima hari ini memang buat saya rasa eeee.. urut dada jela... malu betullah..kalau ye pun nak promote agak-agakla emel itu berkenaan official sahaja.. kan ada gov.my kat hujung emel tue.. Ada masalah penglihatan ke? Tapi boleh pulak hantar emel ? Masa menaip tue tak nampak?

Dan kalau nak promote agak-agakla tak payah bagi gambar "benda" tue. Buat malu je dah le staff saya tue lelaki. Saya letak je tajuk emel korang bayang jela gambar tue walau hanya gambar bahagian bawah patung.. Oh ada gak gambar perempuan betul. Tak mo letak kat blog ne nanti Amana cakap saya tak malu pulak letak gambar perempuan tak senonoh kat blog ne. Dahle budak tue sekarang kaki report.. Nak je saya kata orang ne "BXNGXNG" .... oh tajuk emel dia

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
..
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

Panties As Low As RM 1.00.....

Ada jugak yang makan mee ikut hidung nanti!Orang lain makan ikut mulut okey..

8 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

ila- adoiii hai sabo jerlah :)

YaNNa said...

hahaha.. sengal tol org tu ek kak sape la yg anto emel cenggitu....

transformed housewife said...

tu mesti junk mail kan. knur pun benci betul tengok e-mai mcm tu. tu yg terus masukkan dlm kategori sampah tu.

Wan Amira said...

murah tu m urah tu.. hahahhaah. :p

e.l.i.z.@ said...

nak beli lah 100 lai :P

Wonderful Life with Mary Kay said...

Hehe... Murahnya. Panties pakai buang ke hapa tuh?

juanita said...

Penin saya nak pahamkann..hehe..lems lak rini.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Ayu: geram tau

Yanna: memg sengal!

Th: junk mail ke?/ dia mmg sengaja hantar siap cc kat staf yg lagi sorang

Em family: nak ke? ila bagi link haha

Eli: nak ke link tue?? hehe

liza: entah.mcm2 kot

juanita: ekeke ayat saya belit2 ke?