ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, May 23, 2011

Tak de apa nak cite..busy so update hadiah jela..

Budget ada org nak usha alamat.So tutup alamat itu hehe 


Haa..Amacam saya tampal kat opis. Seri sikit tempat saya .Kalau tidak partition saya color merah je pastu ada tampal2 nota segala akta, bayaran, jadual etc etc..  Kalau bawak balik umah bahaya nanti budak2 berebut bawak g school..

Hadiah dari Mutiara Nolan
Meh..meh jenguk blog ini ye..
Sebenarnya saya tertinggal satu syarat tapi kak no tak disqualified pun kemenangan saya
Tq Kak No



p/s: Kemenangan ke 10 untuk 2011

3 comments:

Wansteddy Tales said...

inilah petua berblog waktu genting. publish citer hadiah je hahhaha... Tahniah Ila. memang besh menang hadiah!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ekeke..mmg pun bila busy update hadiah jela haha

Nia said...

uii,,congrats Ila!

murah rezeki tuu..