ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, September 9, 2011

D'Chat from DG. I loike.........


Saya baru bertukar dari prepaid ke postpaid. Sekarang saya guna Digi postpaid. Ok je. Beberapa hari ne line kena bar sebab over limit. Amboi banyak cakap mama Amana ne.. Hari ne saya dah tak boleh tahan sebab nak jawab message seseorang. So saya nak bayar dengan kadar segera supaya cecepatle line bersambung kembali. Tapi masalahnya bil tertinggal kat umah.

Kata budak IT kan? So saya godekla Digi website. Saya sign in untuk tau bil berapa & no account. Dalam dok menggodek terjumpa D'Chat. Wah apa lagi gunakan dengan sepenuhnya.. Memang superb!! Ikut arahannya dan taraaaaa selesai je proses bayaran Mybank2 u teruslah DG unbar hp saya.. Tak sampai beberapa minit tau.. Tak perlu beratur untuk bayar kat outlet, tak perlu mengagau carik parking...Jimat masa...Yabedabedu.. Ohye..nama si chatter D'Chat ne Ali... Thanks Ali.. 

p/s: Gunalah D'Chat... Superb!!Postpaid lain macam Maxis ada ke kemudahan chat macam ne?? Sapa tahu?

6 comments:

Mama Zharfan said...

me guna maxis prepaid since bujang lg heheh

Nur Sakinah Ahmad said...

dulu sy pakai digi, dr zaman universiti..mmg best digi ni, ada digi OCS (prepaid pon leh tgk bil dlm OCS),pastu ada FriendFinder (leh check husband dok mana..hehe), pastu birthday reward (stp kali reload time besday), pastu kalo mls nk ckp dan sms, boleh bubble talk je...bestkan digi??

Anonymous said...

Maxis guna twitter dan ada sistem ticketing. Tak perlu berulang kali membuat aduan atau pertanyaan. Dan mereka akan talipon.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

anon sapa anda?? mehle kenalkan diri..kita kawan2..hehe

Ikhlas Dari Hati.... said...

ila, kena ajar akak nih... akak pun baru sebulan pakai Digi Postpaid, nanti ajar akak kat opis eh...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ok nanti ila ajar yeeeeee