ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, October 28, 2011

Ok dah insaf..cukupla dah beli 3 pakej spa dalam sebulan

Saya ada citer kat sini saya ada beli 2 pakej spa di Milk A Deal di dua spa satu di The Royal Malaysia traditional spa (pergi dengan adik ipar) dan satu lagi di Celmonze Innovative Set Treatment at Natural Beaulife (pergi dengan adik bongsu saya)....



Tiba-tiba terbeli voucher utk spa kat atas ne .. Kali ne kat Groupon lak.. Entah lah tiba-tiba je masuk emel Groupon tue.. Bukan salah saya... Betullllllllllll!!!  tak sengaja ne my sahabat sejak kecil tue dah racun saya.. Bukan saya ye.. walau saya yang bagitau ada dua voucher spa tengah running kat Putrajaya & Bangi. Dipendekkan citer (tak mo panjang-panjang sebab nanti nampak saya yang racun dia kiki) kami..kami ye dengan sebulat suara memilih spa di Putrajaya. Alasan yang sama ye sahabat saya ne jadi driver dan dia familiar dengan Putrajaya compare to Bangi. Lagi alasan yang boleh kata kukuh kat Putrajaya ada facial & treatmentnya 2.5jam (halusla konon kulit tue lepas tue). Tapi kat Bangi ada sauna boleh kurus ek?? kiki.. Dahla malas nak bolak balik yang pasti dah beli kat Putrajaya..

En.Papa jangan marah ye.. B beli utk 3 bulan punya stok..oklakan? Kalau papa pegi meeting luar opis baru 3 hari meeting,  papa beli 3 kotak rokok buat stokkan? B ikut papa la ne.. Lepas ne janji dah tak beli dah pakej spa.. Untuk 3 bulan.. Lepas ne B nak tengok pakej photobook je..erkkk... sayangla gambar anak-anak dalam pc je ..dalam blog adalah tapi kalau ada org hack blog habis semuakan?? Betul...  Janji tak beli dah spa ne..PERCAYALAHHHHHHHHHH... Mcm Siti Nurhaliza Nyanyi tue... Oh I lap u papa.. hari ne besaday papakan? B dah beli one slice secret recipt kira okkan??

Eh nak beli sempat lagi..cuba korang klik bawah ne running lagi ke tak??


pssssst..harganya cuma RM68 je
(color bagi kelam takut En.Papa nampak ekeke)







6 comments:

Dinas Aldi said...

Beli pakej tu, nampak cantik untuk en. papa jugak kan :)

AyuArjuna BiGoshh said...

hahahah...gebulah ila lepas ni

Unknown said...

hi awak..untung en papa sbb awk g spa...okay lah tu (gaya saida) hahaha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

dinas: aah betullllllllllll

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ayu: gebu tang mana tue k.ayu?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

TBS: okle tueeeeeeee