ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, December 31, 2011

@Genting Theme Park - Part 1

Saya ada citer kat sini saya nak ke Genting Theme Park.. kami pergi tau!! Sampai malam..Sejuk!!!

AMARAN!!
BANYAK GAMBAR NE TAU!!

Kami pergi 2 kereta. Naik kereta abg ipar saya yang baru..Phewitttttt!! Lagi satu keta keta adik saya. 
Keta saya simpan kat umah.Mama ke anak yg lebih happy?

Mak Da yang over!!
Masa nak beli tiket cabel car. Sorry ye saya tak tau berapa price.En.Papa dengan BIL saya yang beli.
Lupa lak nak tanya


 Arief dengan adik ipar saya. Anak-anak saya memang jadi kesayangan auntie&uncle diorang


Tudung warna-warni, baju kelabu, beg unggu
Gasakla mana yang sempat hihi

 Tak sabar..Tak sabar nak naik!!


 
 Tak habis-habis si kenit tutup mulut ketakutan ..hihi


Amana bersama Makda tersayang


 Dalam keberanian Arief, rupanya Arief takut tempat tinggi. Hilang macho..


Dalam cabel car
Semua org ketawa tapi muka Arief cuak habis..hihi

 Mak long..Arief takut...


Sejuk ok.Gigil...

 OMG MAMA.. SO COLD.. eh itu amana yang cakap ye..
Tgelak2 makcikpakcik ko yang berdarah Melayu ne.
Dengan slang omputih ye..
Tiru cartoon la ne..


 Clown ne kena kejar Arief.. Budak lain lari ketakutan tapi Arief terbalik pulak.
Hai clown, nama saya Arief aka Hensome Boy


 Eh bak sini.. Kakak clown ne buat belon tue utk Arief la..

Kitaorang ambil OutDoor punya tiket. Mulanya nak amik Pakej (2 adults, 2 kids) yang berharga RM!53 tp En. Papa kata rugi sebab Arief free je. So kami amik pakej asing 2 adults, 1 kids. Jadi total cuma RM135 sahaja. Saya cadangkan kalau cuti panjang jangan ambil Inddor Park. Ya Allah serabutnya ramai sangat orang. Kat Outdoor ne memang ramai tapi luas so takle rasa serabut ye tak?

 Arief macam biasa mana takut orang. Ada satu clown tue kena kejar dengan Arief..kiki..


 Amana yang malu-malu selalu

So sweetttttttttttt Amana


 Oh banyaknye gambar . Buat part by part la..
Gambar-gambar atas ne sebelum main berjenis-jenis game dalam Outdoor Them Park..
Nanti sambung lagi keriangan di Part 2
TUNGGU!!



6 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

comeynya amana

Mama Zharfan said...

besh!!

Aya Ariel said...

hensem arief..amana pulak comel rambut kerinting..so cute laa..

syuhada & yusry said...

wahhhh..
bestnye layan pic. kite kt genting..
camera i ade lg byk pic...
tp xtransfer lg...hehhehe....

next trip g mane plak...hehehhe

syuhada & yusry said...

wahhhh..
bestnye layan pic. kite kt genting..
camera i ade lg byk pic...
tp xtransfer lg...hehhehe....

next trip g mane plak...hehehhe

syuhada & yusry said...

wahhhh..
bestnye layan pic. kite kt genting..
camera i ade lg byk pic...
tp xtransfer lg...hehhehe....

next trip g mane plak...hehehhe