ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, December 5, 2011

Parenting Magzine Call Me?

One of parenting magzine call saya untuk berikan pendapat tentang sesuatu perkara untuk isu akan datang dalam magzine mereka. Saya rasa mungkin sebab saya selalu join contest kot hihi. Ingatkan cuma interview thru phone tapi mereka nak jawapan bertulis. Tak le panjang mana cuma 70 patah perkataan je.  Saya akan cuba jawab & beri jawapan yang terbaik. Kalau saya free memang saya akan buat research bagai sebab tak sukalah buat mcm lepaskan batuk kat tangga tapi saya baru dapat panggilan cinta lagi dari agency luar yang memang ada collobration dgn pejabat saya ne untuk event terbaru.

Yang mana kerja hakiki perlu didahulukan maksudnya keja pejabat + keja sebagai isteri & ibu (eh isteri ibu tue boleh panggil keja ke?) ekeke.. tapi keja sampingan ne jatuh no 2 ye.. Saya suka menulis lebih-lebih untuk parenting magzine. Harap-harap ini adalah laluan saya untuk jadi freelance parenting magzine spt yang dicadangkan MZ sebelum ne.. BERANGAN LAGI!!! Ok Suhaila stop!! Keja pun dah berderet-deret lagi mau tambah keroje!!.. Muahahah..

Oh hari ne happy takde Monday Blues walau dah beratur keja di kepala tapi saya letih lak nak buat Diary Isnin Seorang Pekerja!  Cukupla semalam sahaja Diary Ahad Seorang Mama. Sorry ye geng.. no picture..

p/s: geng-geng contest ada terima call ne tak?

8 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

terbaiklah ila.....panadai menulis jurnal seorang ibu... i like 10000 kali

sal-nurbeena said...

wa..bagus2...rezeki nih.

NzA said...

wah bestnya..TAHNIAH!!! calang2 org boleh buat tu......
Kesinbukkan kita membuatkan kita jadi xtentu arah....

Unknown said...

wah.. hebat tue.. mana tau impian tue jadi kenyataan..
kalo uyun tak reti sangat nak menulis nie..

Mama Zharfan said...

me doakan yg terbaik utk ila and kita semua..amiin

ciK LyndaWawa said...

rezeki lebih ni kak..=]

Unknown said...

wallaaa...ilaa mmg suka mengarang!!!! best!!

Juliet_iRa~" said...

heee..

selamat bekerja kak..:)