ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, January 23, 2012

Jawapan dari Google tentang "exceeded photo upload quota"

 Kalau ada yang baca entry saya di sini pasti tau masalah saya. Saya dah dapat jawapan daripada Google Help. Amatla tak memuaskan hati. Jawapannya cuma "Have you run out of storage? Go here and check your storage. What does it say?" Bila bukak link tue takde apa pun cuma promote beli extra storage! saya jawab semula dan sampai sekarang tak ada reply!



Ini jawapan saya. Sakit ati DOW!!

tapi alhamdulilah ada adik Anies yang baik hati bagi cadangan seperti berikut:

 So saya delete gambar-gambar kat Picasa. Tapi bila saya delete gambar dalam picasa tue secara automatik entry yang ada gambar tue akan hilang. Dengan berat hati saya memilih untuk delete gambar-gambar GA yang pernah saya joint dulu. nampaknya nanti ada entry-entry  pada label contest terpaksa saya set as deraf. kalau saya publishkan pun bukan boleh tengok sebab entry no picture. Tapi buat masa ini cadangan adik anies tue yang paling terbaik. Berjam jugak saya delete gambar sehinggalah boleh saya masukkan header baru tue.  Thanks ye dik..

p/s: Nanti saya citer pasal header baru pulak. saya buat sendiri tue.Itu yg nampak biasa je tak sebest Wansteddy buatkaan untuk saya hehe

3 comments:

Zarul Umbrella said...

blogspot pun boleh jadi kes mcm ni ker? i tot unlimited diskspace

Wonderful Life with Mary Kay said...

Aik. Ada header baru la. Liza dah malas nak renovate umah tu... Camtu la sampaai tua

dear anies said...

berdasarkan apa yg sy fhm, KB / MB / GB pic yg kite upload mempengaruhi storage. ni sy perhatikan berdasarkan kamera yg sy guna.dulu guna kamera lama, ok je upload pic byk2.bla da guna kamera canggih sket ni, kjap2 kena check tkt ter exceed..