ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, April 24, 2012

Saya menang percutian ke?


Saya tak boleh buka FB ye kat opis tapi bila ada geng-geng yang tag nama saya di FB automatik akan masuk dalam gmail saya.

Emel pertama yang saya dapat sebelum lunch dari Nik Nor Aty (geng comper nie). Masa tue dah tertanya.. Tapi saya pun sedapkan diri. Agaknya dia baru baca saya menang contest Jacob

Lepas lunch masuk  emel Kak Ayu Rafikah pulak ucap tahniah. Wahhhhhhh sudah tak boleh duduk diam nie. Takkan Kak Ayu pun nak ucap tahniah contest Jacob. Kak Ayu dah lama tahu saya menang Jacob. Tapi apakan daya.. I tak boleh tengok FB.. sob sob..Ada IPAD tapi  perap kat umah. Padan muka hihi.  Nasibla dapat pinjam kejap HP hubby yang canggih tue. Dapatla tengok sesikit. Contest kat atas nielah. Nanti saya balik umah saya bukak netbook saya, saya  citer lebih lanjut ye.. Sukanya kalau dapat hadiah percutian..Best.. best..

7 comments:

Mama Zharfan said...

congrats in advance!

Unknown said...

thniah yer..

Unknown said...

ila...makin hebat la ila ni!! nak gakk menang !!

yumielufya said...

Tahniah..tumpang happy dgn Kak ila..semakin maju dan terus maju di dlm dunia contest...

Syima Emi said...

congrats kak ila... syima pon ada dpt gak yg ni.. ni yg first 50 participants kan.. yg x bestnya, kena attend 2 hours vacation course.. ni mesti nak promote vacation club diorg kan..

norhidana said...

syoknyer...

zh-ena said...

tahniah :D