ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, October 15, 2012

birthday message that's make me cry


thanks my dearest sahabat
cer tengok kat tag nama pun tulis "myza sahabat"
kawan sejak sekolah manakan boleh dicarik ganti
dia benar2 tahu luar dan dalam saya 
nak tipu pun tak boleh :) :)

 dah 9 bulan tak jumpa
masing2 dilanda kesibukan sbg ibu & isteri oh keja lagi
sedar2 nanti saya akan dapat anak buah baru :)
saya akan pastikan saya lawat dia bila  baby lahir nanti
dah sarat sahabat saya nie
semoga dipermudahkan urusan bersalinnya nanti

sahabat,
setiap tahun ada sahaja ucapan ko yang buat kita sebak
menyedarkan apa yg kita lalui masih ko rasa
walau kita tak berjumpa
thanks for being "there" 
ALWAYS


8 comments:

Mama Zharfan said...

touching...

Gieyana said...

mmg touching..sy pon ada srg sahabat yg jauh dimata but dkt dhati..semuanya psl sy dia tahu dn semuanya ttg dia sy tahu..

Moga Ila dan sahabat ila senantiasa dlm rahmatNya..:-)

Emi said...

walaupun mesej tu bukan utk sy, tp sy yg membacanya rasa agak terharu n sebak plak...

AyuArjuna BiGoshh said...

persahabatan ikhlasssssssssss

TS said...

happy belated bufday sis..
even kita xpernah bersua muka,hope persahabatan alam maya ni kekal smpai bila2..
moga sis sentiasa di bwh lindungan rahmatNya..

norhidana said...

terharu... touching...
sahabat zmn sekolah, kalu msh keep in touch sampai skrg mmg lain sgt sbb kite membesar ngn dia dr kecik...

hepi belated bday jugak... semoga lebih sukses lg

ieja amieja said...

memang touching..
sahabat sejati mmg sukar dicari ganti..walau jauh dimata tp tetap dekat dihati..

AdaM Hawa said...

sangat terharu.. sebak pulak..