ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, November 27, 2012

Yang pertama amat bermakna @ Chilis, Bangsar


La, jomla aku banjer ko makan (suka je pendek2kan nama orang tau)
Lain kalilah, aku busyla..
Eh tak boleh nie gaji pertama aku kat tempat baru
Sama je gaji bila2 pun..
Tak sama! Aku jemput ko hari Jumaat rehat panjang kan?
Suka hatilah. Aku nak stik tau (haha dalam jual mahal tue ada lak special request kiki)

So BFF drive dari Cyberjaya nak jemput permaisuri kat Bangsar

Aku dah lapar nie. Ko takde tempat lain ke nak bawak?
Makan jelah. Banyak pulak bunyi
ngeh ngeh ngeh 

Haaa itulah lauk-pauknye
Tak paham apalah yang sedap sangat fish & chips tue ek
KalAu g mana2 BFF mesti makan benda nie je.. aiyoo.. rasa loyalah makan ikang banyak2 nie
Komen utk stik tue..
"Tobat setahun aku tak nak dah order stic"
(tapi ketika entry nie ditype terasa2 kat tekak nak makan stik. BFF banjerla lagi hikhik)

Ada kawan opis yang tanya, tak rindu ke saya pada BFF
sebab dah hanpir 10 tahun kami makan sama2 setiap hari.
Jawapan ikhlas saya
"tak rindu pun! caner nak rindu?.sama je ada ke takde. hari2 call. hari2 wasap. acaner tue?"
walau jauh di mata .. tak dapat jumpa macam dulu. boleh naik ke tingkat dia untuk carik makanan atau lepas rasa tension macam selalu  tapi kalau hati tue memang rapat jauh camana pun rasa dekat je. caya tak sebelum tidur mesti dia/saya akan wasap. walau yang ditanya hanya soalan2 entahapahapa contohnya "esok ko nak masak apa" "ko dah nak tidur ke?" atau cerita tentang angan2..haha kalah org bercinta.. jarak tak akan memisahkan.. ecech.. kadangkala arief pun teman saya berwasap dgn BFF.. oh BFF meh kita guna TANGO plak nak? boleh tengok live.. oh tak boleh hp ko tak canggih HAHAHA..

kadangkala bila time lunch panjang tue rasa bosanlah jugak.
 lunch panjang mestilah hari jumaatkan?
so BFF apa kata hari Jumaat je ko datang sini banjer aku stik haha

En. Papa kan satu opis dengan saya. Boleh je ajak dia temankan saya makan . Tapi kenyataannya kami jarang makan sama ye.. Kadangkala kalau kami makan sekali adalah 5/6 kali SETAHUN! haha.. Takkan asik nak berkepit je kan?

2 comments:

Adriana OhMai said...

kwn sejati dunia akhirat ni :)

Mama Zharfan said...

me & BFFs dh lama tak mkn sama2 sbb masing2 bz :)