ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, January 3, 2014

Mudahnya Menjemput Rezeki Datang Ke Rumah

kalau kita menjual sesuatu produk secara online, selalunya pengedar yang akan bersusah-payah menghantar produk tersebut. Rupa-rupanya telahan itu silap.. dengan two way comunication dan juga timbangrasa pembeli mereka juga sanggup mencari kita. Yang paling penting produk mesti bagus (insya allah) sanggupla pembeli datang mencari kita. Paling penting pada saya kalau nak jadi pengedar pastikan jadikan diri sendiri testimoni kalau berkesan baru promote pada orang lain. Tak berkesan lupakan sahaja sebab itu seumpama kita menipu customer. Saya masih berhutang review EKF. Saya hanya baru review satu sahaja masalah saya yang berkurangan selepas mengamalkan EKF. Ada 2/3 masalah yang semakin berkurangan.alhamdulilah sangat-sangat...

Sibuk update status dalam fb..ye saya dah mula promote sedikit Ekstrak Kacip Fatimah (EKF) melalui fb personal saya. Now fb saya dah bertambah friend.Kalau dulu hanya rakan sekolah, rakan contest, rakan blogger dan kini bertambah lagi iaitu CUSTOMER EKF.

Terus-terang memang saya prefer pos sebab mcm yg kwn2 tahu saya jaga Khairy tapi adakalanya kalau saya free memang saya hantar kat customer macam saya hantar pada customer UPM. Memang saya cakap sy boleh hantar sebab masa tue en papa ada di rumah tolong jagakan khairy.Baru2 nie pun hantar kat kajang hihi jiran seberang padang muahaha.. dia jadi friend dlm fb..masa saya baru2 promote kat fb terus jiran tue wassap nak beli..

Terharu bila malam-malam pun customer sanggup datang.suami juga datang.masa tue en papa tak ada so diorang sangat memahami tak nak masuk rumah pun walau saya ajak..katanya dah 4 tahun kawin belum ada anak.dah jumpa doktor tapi doktor cakap masalah hormon lebih kurang gitula..customer nie cakap period tak teratur.datang 2 kaki dlm sebulan.

EKF bukan membantu untuk mengandung ye tapi membantu untuk memperbaiki kitaran haid dan hormon wanita.kalau kitaran haid & hormon dah betul manalah tahu Allah kurniakan rezeki anak.insya allah.. bukan itu sahaja fungsi EKF.cuba klik menu EKF kat bawah baner blog nie saya ada listkan fungsi2 EKF.. sementara itu tunggukan testimoni ke dua dari saya sendiri ye berkenaan EKF.. 

SALAM JUMAAT


  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
 Kalau berminat untuk mencuba Ekstrak Kacip Fatimah keluaran UTM:
ILA-0173201998 (msg/wasap/call)





3 comments:

ejulz said...

semoga dimurahkan rezeki.. :)

asyifamustaffa said...

Insyallah...moga dipermudahkan segala urusannya...

Klau nak try mkn saje bole ke? Almaklum la...anak dah 4 ni kan...bnyk part yg longgar...hihihi...

dear anies said...

tu namanya, di mana ada kemahuan di situ ada jalan