ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, April 30, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah : Testimoni Customer Yang Mengalami Kekeringan Yang Kritikal





Salam semua
Hari nie kita kongsi testimoni dari seorang lagi customer ye



Customer nie kita gelarkan Puan I ye.. Macam biasa tak reavel apa pun kat situ.. Padam nama dan gambar.. Banyak yang saya delete terutama yang saya rasa "rahsia perempuan".. Tapi masalah yang besar adalah Puan I alami kekeringan yang kritikal..  Mungkin juga kerana Puan I dah makan macam2 jamu so keadaan makin teruk... boleh baca dari scrennshot tersebut..

lepas 3 hari makan..beliau msg saya bagitau ada kesan ngilu .. untuk makluman semua tanda proses kesembuhan bermula apabila mengalami tanda-tanda seperti keputihan yang banyak dan keluar darah hitam untuk beberapa waktu. Rasa sakit pinggang dan sakit pada ari-ari juga menandakan kesan positif EKF “membersihkan” rahim. Boleh baca info tanda2 positif EKF pada seseorang kat sini ye.. gembira bila baca masalah kekeringan Puan Idah semakin beransur baik...alhamdulilah..


Ada beberapa perkara yang kami bincang lagi... saya tak letak dalam blog utk menjaga privasi customer saya..  Takkan nak reavel semua.. mana boleh kan? Saya sendiri tak berkenan tgok cara pengiklanan yg keterlaluan berkaitan jamu/herba utk lelaki/perempuan  di media sosial..takkan saya nak buat gitu pulak? lagipun blog nie ada member pejabat yg baca (haiii.. rindu ila tak?) so tak mo memalukan diri sendiri :) ada sedara-mara yang baca jugak.. haii mana boleh bagi amana arief khairy malu ye tak?

So pepaham sendiri ye.. EKF keluaran UTM insya allah membantu merawat masalah dalaman anada.. tapi saya syorkan kalau nak beli jamu hati2lah ye.. jamu komersial memang banyak tapi cari yang selamat ye.. asalamualaikum...


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)


No comments: