ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, April 23, 2014

Kiriman Misteri dari Seseorang - POH KONG PEARL

Dah lama sangat tak joint contest. Saya tahu ramai kawan contest saya yang menang set pearl dari Poh Kong nie. Dikabarkan nilainya RM500. Ramai kawan2 yang jual dengan harga RMM250-RM300. Saya yang tak joint ne tiba2 terkujat dapat set nie. Bila pulaklah saya masuk contest nie. Saya dah terlalu sibuk dengan anak-anak dan Ekstrak Kacip Fatimah-UTM

Pada pemberi misteri..akak ucapkan terima kasih ye. Nape tak bagitau sebelum hantar? Dan paling terima kasih sebab ada pin tudung yang ada nama Amana. Manalah awak tempah ye? Akak bagi semuanya utk Amana. Kalau ada special occasion dia boleh pakai.. TQ byk2  ye..


3 comments:

norhidana said...

waaaah taniah ila, rezeki ila n amana... tak join contest tp ramai lg kwn2 yg sudi kongsi kegembiraan ngn ila...

AyuArjuna BiGoshh said...

yumie kot lia....hehehe

MOMMYLIN said...

rezeki... =)