ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, July 26, 2014

Cerita COD yang bahagia & SELAMAT HARI RAYA

Baru-baru nie saya COD Ekstrak Kacip Fatimah-UTM diluar kawasan. Saya memang dah beritahu awal2 pd semua customer sy cuma COD ditempat2 tertentu jika tidak sy lebih prefer poslaju. Ini adalah kerana ada kejadian yg sgt2 menyentap hati sebelum ini telah berlaku. Saya ada citer kat sini... And lepas kejadian tuela saya tetapkan kawasan utk COD.

Tapi tadi
saya boleh COD sampai ke Cheras dr kajang.kenapa ye?
1. Customers pernah beli dgn saya secara pos sblum nie.
2. Saya ala2 confident nk ke tempat tue walau sesat barat. Lebih 4,5 kali kuar masuk tol haha.
3. Yg plg penting kali nie saya ikut gerak hati. Hati rasa nk pergi. Walau tempat tue tak pernah drive sendiri.
3. Dr awal whatsup customers nampaknya jenis bertimbangrasa.. Bukan terlewat 5 minit terus blah.. Pastu buat peel mcm mak kasim selamat.. Saya awal2 inform yg saya takut lambat sbb bwk baby & agak jauh nk ke sana. Tapi saya akan cuba dulu carik..

Alhamdulilah ikut instinct adalah yg terbaik.. Setakat sesat barat.. Kuar tol masuk tol.. Minyak pun sampai habis tp endingnya seronok saya tak rasa ralat. Anak customer pun soft spoken mcm emaknya siap guide saya pergi petronas isi minyak.. Semoga dipertemukan Dgn customer yg bertimbang rasa mcm nie lagi.

Saya mungkin blh bertahan dgn kerenah customer sbb itu asam garam meniaga tp bila melibatkan keadaan khairy.. Sy terpaksa menetapkan kwsn COD. Klau tiada rezeki dgn satu customers percayala ada rezeki lain yg Allah tetapkan. Sedar tak sedar dah dekat 7 bulan survive dgn meniaga EKF.. Mcm mana situasi pun, Khairy didahulukan alhamdulilah khairy pun suka kot mak dia cod kt customer tadi. Sepanjang mak dia sesat elokkk je Khairy tido lena kt carseat..

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA DARI MAMA& ADLAN KHAIRY



SAYA AKAN MULA MENGEPOS EKSTRAK KACIP FATIMAH BERMULA
 4 OGOS 2014(ISNIN)


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)




No comments: