ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, August 20, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah : Pamplet Baru Yang Lebih Kewanitaan :)


Assalammualaikum
inilah rupa pamplet EKF-UTM yang baru.. saya rasa sejuk mata memandang. sebab hijau :) dan pada saya yang paling utama kali ini diletakkan link blog Dr Zubaidi. Insya Allah selepas ini customer saya semuanya akan dapat pamplet yang baru nie ye.. Kalau ada yang dapat pamplet lama saya mohon maaf itu adalah kerana pamplet saya kehabisan stok. Tapi dont worry pamplet lama sama info dengan yang baru kecuali tiada diletakkan blog Dr Zubaidi.. 

Ini rupa pamplet yang lama. Info masih sama cuma background berlainan dan pamplet lama ini tiada link blog Dr Zubaidi..Yang paling penting EKF-UTM masih sama kandungannya hihi..Ok nanti saya update testimoni & berita2 terkini tentang EKF-UTM lagi ye..



Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)

No comments: