ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 15, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah : Testimoni Cyst "Hilang/Mengecut" Dengan EKF


assalamualaikum
Seperti yang dijanjikan saya nak buat entry tentang testimoni customer berkaitan cyst. Sebenarnya dah banyak testimoni customer . ada yang tentang kitaran haid, keputihan, tenaga bertambah etc etc etc...Saya sangat hargai semua testimoni tue.. Cuma nak update dalam blog memang amik masa .. sebabnya kekangan masa menguruskan anak2 dan juga gadget yang canggih.. saya rasa tak boleh nak tukar handphone sebab terlalu banyak info EKF yang penting dalam handphone "canggih" nie hihi.. tapi kalau tak tukar handphone sangatle payah nak update kat blog.. Takpe janji ada usaha jugak nak share dengan semua ..Meh kita start tengok testimoni ye..

Betuah betul isteri dia.. Sanggup suaminya datang rumah saya untuk beli EKF. Kali pertama datang rumah katanya isterinya risau sangat bila disahkan oleh doktor ada cyst. Siapa tak risaukan? Yang hadapi je tahu camana risaunya. Lebih2 lagi belum punyai cahayamata.Tak silap saya telah 2 tahun mereka berkahwin. Mereka bimbang  jika cyst itu berkemungkinan menganggu kesihatan isterinya dan menyebabkan mereka sukar dapatkan cahayamata.  Semua orang kalau boleh nak elak dari jalani pembedahan. tahukah anda tak semua cyst perlu jalani pembedahan? Anda boleh dapatkan info penting ini di blog Dr Zubaidi : pembedahan-untuk-ovarian-cysts

Berbalik kepada testimoni tersebut..alhamdulilah selepas satu botol si suami whatsup saya semula.. memaklumkan cyst isterinya dah hilang! Dan dalam istilah lain dah mengecut.. Dan whatsup saya lagi untuk beli botol ke dua pula..  Mungkin ada yang kata sekdar satu testimoni tak semestinya hasilnya sama untuk semua.. Yes tak semestinya semua akan dapat hasil yang sama. Tapi at least tak rugi untuk mencuba sebelum decide utk jalani pembedahan. Ada ke orang yang bila confirm ada penyakit terus offer diri utk kena bedah? Seboleh2 nak carik alternatife utk jalani pembedahankan? Kalau selepas berusaha dan tiada cara barulah setuju untuk dibedahkan?


Berkenaan satu lagi supplement yang diamalkan oleh isteri customer saya nie iaitu habatusauda. Habatusauda seperti yang semua tahu adalah makanan sunnah. Sebelum saya amalkan EKF. Saya juga amalkan habatusauda di atas saranan kawan office dulu untuk sakit tulang belakang yang saya hadapi. Mulanya untuk masalah tulang bellakang sahaja tapi selepas itu banyak khasiat yang lain juga. Boleh baca entry saya yang dah berkurun lama iaitu pada tahun 2012 di entry habbatusauda MInsyam: Supplement yang buat saya mengandung? Baca full entry. Jangan baca tajuk je..

Tak salah untuk amalkan lebih dari satu supplement. Tengok pada kesesuaian diri. Tapi pada saya tak perlulah terlalu banyak pulak makan supplement. Adoiii letih. Kalau saya mau saya lupa nak makan haha.. EKF saya amalkan setelah membaca saranan Doktor Zubaidi di blog untuk beberapa masalah  saya selepas melahirkan Khairy. Habatusauda adalah supplement saya yang pertama saya amalkan dan masih diamalkan sehingga kini. Habatusauda saya amalkan kerana ia merupakan pemakanan sunnah dan alhamdulilah turut membantu memperbaiki kesihatan saya.

Saiz cyst pada isteri customer saya nie lebih kurang 3.7cm. Tuan/puan boleh baca pandangan Dr Zubaidi berkenaan saiz cyst yang disarankan untuk mencuba EKF di link ini pula Dr Zubaidi : adakah-ovarian-cyst-merbahaya. Boleh juga dapatkan info dari saya untuk saiz cyst yang digalakan mencuba EKF. Bukan saya pandai2 beri info tapi kami dapatkan info secara terus dari Dr Zubaidi apabila mendapat pertanyaan daripada customer.

Pilihan adalah di tangan anda.. Sebelum makan mungkin boleh buat istiharah dulu kalau berbelah bahagi sama ada EKF sesuai dengan anda atau tidak. Ok saya kena siapkan anak2.. Tunggu next entry berkenaan testimoni yang lain pula ye.. Byeee


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)


No comments: