ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, September 14, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM : Keputihan Macam Air Ketuban?


 Assalamualaikum semua 
Macam mana hari minggu anda
Saya? Alhamdulilah biasa je dengan hiruk pikuk anak-anak & online business nie.


Alhamdulilah dapat lagi satu testimoni. Cantik tak backdrop belakang hp tue? Hihi.Masa nie saya tengah baca Mingguan Malaysia. Artikle yang mewawancara mantan PM kita Dr Mahathir dengan tajuk "Melayu perlu jujur, ubah mentaliti" Artikle yang sangat bagus. Walau kata-kata Dr M pedas tapi banyak betulnya. Ambil iktibar dan baiki diri kita.

Ok berbalik kepada testimoni customer nie ye.. Ini ada lah soalan yang customer nie tanya masa mula2 nak beli Ekstrak Kacip Fatimah-UTM (EKF-UTM). Kita namakan Cik N sebab customer nie belum kawin lagi. Untuk makluman, EKF tak boleh makan masa period dan preggy. So kalau yang period panjang-panjang tue camana ye nak makan EKF-UTM. Di sini customer kena tahu bezakan antara darah haid dan darah istihadah. Cara untuk consume EKF-UTM adalah berbeza untuk yang mengalami darah berpanjangan/ istihadah berpanjangan. Boleh wasup/wechat/telegram untuk consultation ye.. So lepas bagi consultation pada Cik N , beliau pun cubala beli sebotol EKF-UTM.

Rupanya ada cerita disebalik istihadah yang berpanjangan. Adik nie pernah ada cyst rupanya. Cyst dah buang masa tingkatan 5 dan period dah kembali teratur tapi kini istihadah kembali semula di usia 27 tahun. Siapa tak risaukan? Saya syorkan untuk jumpa doctor terlebih dahulu tapi Cik N nak cuba EKF-UTM juga dahulu.. Mungkin sebab beliau dah pernah ada sejarah kesihatan yang lalu jadi beliau dah tau punca-puncanya & nak cuba supplment sebagai alternative. EKF-UTM supplment ye customer sekalian bukan ubat!

Alhamdulilah.. perubahan yang ketara.. Istihadah dah makin berkurangan.. Dan rupanya Cik N ada masalah keputihan yang teruk juga. Tak dapat bayangkan keputihan macam air ketuban :( Mungkin Cik N nak gambarkan betapa banyaknya keputihan beliau. Mungkin ramai yang anggap masalah keputihan tue biasa je... Yang alami je tau ye.. Saya pulak memang alami setiap kali preggy. Masa preggy je kena keputihan. Itu pun dah rimas tahap maximum rasanya.. Tak lepas dari pantyliner.. hurmmmm.. So masalah keputihan bukan perkara enteng ye.. Kalau yang dah bersuami keputihan boleh berjangkit pada suami ye.. Boleh baca pada artikle kesan-jangkitan-keputihan-pada-suami

Dikesempatan ini saya ingin menjemput customer-customer dan bakal customer saya untuk "LIKE" FB page saya . Mulanya saya cuma ingin memasarkan produk-produk UTM ini menerusi personal  blog ini sahaja tapi saya rasa saya juga perlu mempunyai medium yang lain supaya customer-customer lebih mudah untuk mendapat maklumat/testimoni secara automatik. Kan FB ada aplikasi untuk "mengikuti" setiap kali admin FB post status terbarukan? So customer2 akan lebih alert betul tak? Lagipun saya terpaksa buat cleaning spring FB personal saya atas sebab-sebab tertentu jadi FB blogshop ini adalah alternative untuk customer-customer saya yang ingin add saya di FB ye.. Harap customer-customer semua memahami.. Saya terpaksa asingkan FB personal dengan FB business kerana bak kata orang " rambut sama hitam tapi hati lain-lain". Semua yang berlaku ada hikmahnya.. Mungkin lepas nie jualan saya lebih meningkat ye tak? Bagi sokongan ye?


"LIKE" ramai-ramai ye :)


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)



No comments: