ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, September 5, 2014

Pelangi Semenyih 2 Untuk Disewa


 Assalamualaikum semua
Hari nie saya nak tolong promote rumah adik lelaki saya
Adik saya berniat nak sewa rumah nie
Rumah nie baru siap
Uools boleh google Pelangi Semenyih 2
Sangat dekat dengan umah saya di Kajang

Pada mulanya semua adik-beradik nak beli di area rumah saya di Kajang tapi masa nak beli tue dah habis..adik bongsu je sempat beli belakang rumah saya..  so adik-beradik yang lain beralih ke Semenyih..Kami nak beli dibawah under property yang sama.. sebabnya malas nak mengadap citer rumah tak siapla, terbengkalailah.. so beli bawah property yang teguh & kukuh.. serabut kepala kalau rumah tak siap.. serabut poket gerenti serabut kepala hihi

kalau macam nie panggil apa ye? batu tanda? mengingatkan saya pada rumah saya Nilam Puri Kondo di Puchong.. macam nielah lebih kurang pintu masuk ke rumah lama kami. alhamdulilah rumah lama kami tue dah ada penyewa. Filipina.. dah nak 3 bulan menyewa :)

 Kalau berminat nak sewa boleh call no kat gambar tue ye

 Dapur tersorok.. Itu yang best . Tak selesa kalau dapur stright dengan ruang tamu tanpa halangan

 Luas tingkap.. macam hotel pulak hihi

 Dah buat dapur untuk keselesaan penyewa. Cantik jugak kombinasi unggu & hitamkan?

 Cantik bilik air.. Bilik air saya takde pun letak batu cantik kat dinding tue #jelestakpasalpasal#

Nie toilet bilik atas 

Nie bilik bawah. Toilet ada 3


Info:
 Double Storey house (intermediate)
-New house
-Size : 20x70
-4 rooms 3 bathrooms
-24 hour Gated n Guarded

 major roads and highways:-
- 10 min ke LEKAS highway
- 10 min ke Kajang-Cheras
- 5 min ke Semenyih Town
- 10 min ke SILK highway
- 20 min ke Kajang Town

Berdekatan:
- Tesco, Billion, 99 speedmart, Mydin
- KFC, Pizza Hut, McDonald
- Bank Islam, Am Bank, Hong Leong, Maybank
- SK Bandar Rinching, SMK Bandar Rinching
- Nottingham University
- Shell/Petronas Petrol Station
- Shoplot

RM1100(NEGOTIABLE)

Berminat?
Mohd Ramadan - 012-3191983

3 comments:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Owh Adik Ila beli kat sana jugak yer. Cantik yang fasa baru ni. Liza beli fasa 2 design dia lain sket. Tp kt dlm totally sama la..

Suria Amanda said...

besar jugak rumahnya ye....harga sewa pun boleh runding lagi...cantik...

Unknown said...

hai sis , masih ade kekosongan ke ?