ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, September 8, 2014

Pesanan Hari Sabtu Di FB


Saya ada stalker yang suka "tunjuk pandai" & "tunjuk bagus". Suka sangat sacarstik.. Apa dia ingat dia Saiful Nang ke yang ada company Scarsteek tue?  So kepada stalker ini khas utk dia.. Jangan gangu hidup saya bila saya tak gangu hidup dia.. Betul kata Dr Zubaidi.. Jangan campur2 FB dengan orang yang anda tak kenali kerana anda tak tau mana satu lawan mana satu kawan.. Ok tunggu nanti saya bukak FB baru utk business ye... hadoiii nak maintain page business tue yang harubiru  sikit...



 Untuk saya

yup.. malas gue nak layan.. tapi status itu satu amaran!! 


 Oh camana saya tahu? Kali pertama saya cuma rasa biasa tapi mula meneka2.... Kali kedua saya tahu ehhh ini tuju kat saya  saya.. Kali ke 3.. Opsss memang dia sengaja carik pasal sebab dah mula "touch" apa yang saya buat sekarang.. Ok fine.. Yup proses clearing FB bermula..

Masuk status orang tanpa rasa hormat.. takpela kalau ko nak jadi jurucakap ISRAEL pun..
itu ko punya hak.. jangan masuk campur "kata hati saya" tentang anak2 Palestine..
Itu hak saya!!

Saya tak pernah masuk FB orang & persoal prinsip orang..
Boikot setakat yang anda mampu
Dapat boikot satu dua produk pun okeyla..
Tak boikot pun takpe itu hak masing2..

Adalah menjadi HAK SAYA SEBAGAI IBU
 bila saya nak didik anak2 tak nak makan McD,
nak didik anak2 jangan makan apa2 yang berkaitan ISRAEL
 dalam ruang lingkup yang saya mampu utk elak.. so siapa dia utk marah?
ada jugak ye orang yang sakit hati bila kita didik anak2 tak makan produk ISRAEL?
Atau diri sendiri tue yang  ada "conflict" dalam diri sendiri?

Siapa dia?
JURUCAKAP ISRAEL?
PENYIBUK!!

ok pestime nak marah kat blog chomel sendiri..
susah gak jadi orang glamer

muahahaha






No comments: