ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, September 11, 2014

SALE!!! PROMOSI TUTUP KEDAI!!

 Assalamualaikum
Mehla kengkawan semua saya buat entry promosi
Dah lama tak buat promosi
Lagipun tetiba bosan nak buat citer sendiri muahaha
Ini bukan advertorial (eh kena bagitau ke setiap kali ek?) Tengok kat lable ye..

Kalau label PROMOSI maksudnya saya buat sukarela tanpa bayaran atas sebab2 tertentu..sama ada saya kenal owner business tue atau saya suka item tue dan pernah guna/pakai/makan :)  Saya memang macam nie dan saya percaya ia memanjangkan juga rezeki saya bila mana produk-produk jualan saya Ekstrak Kacip Fatimah-UTM, Ekstrak Tongkat Ali-UTM, Virgin Oil-UTM dan Habbatusauda Minsyam juga dipromote oleh customer saya juga secara sukarela.Tima kasih sangat-sangat ye.. Allah je yang boleh membalasnya dan moga rezeki kalian juga bertambah-tambah.

Kalau kat menu MY ADVERTORIAL ..yuppp saya terima payment/gift/voucher yang berbaloi :) Aikkk saya pun nak jugak sesuatu untuk usaha saya kan? Kenalah ada Win-Win Situation .. Baru saya rasa bermakna saya menghadap blog saya nie hari2.. Sebab adalah imbuhan serba sedikit.. Makin terasa keseronokan berblog.. Setiap manusia suka dihargaikan? Macam tue jugak saya.. Bila saya dapat payment/voucher/gift bila saya promote sesuatu produk barulah saya rasa berblog ini bukanlah "lagha" atau perkara sia-sia.. I got something hokey from my blog. I proff it now!! Dahla panjang sangat intro.. Letih hakak...

Owner nie nak buat promosi habis-habisan. Nak tutup kedai katanya.. Harga sebenar tudung nie RM89. Italian Chiffon. Siapa yang pakai tudung nie taula kot jenis2nya. Saiz yang ada saiz M. Macam owner nie pakai. Harga SALE = RM35!! saya dah beli yang code MAS 103. nanti i tepek ye.. kalau ada yang sudi amik pic i lah.. muahaha



Yang nie pun sama dengan yang atas. 
Harga sebenar = RM89
 Harga SALE = RM35!! 


Yang nie pun sama dengan yang atas. 
Harga sebenar = RM89
 Harga SALE = RM35!!


 Ini pulak painless hijab
Harga sebenar = RM55
 Harga SALE = RM25!!

 painless hijab
Harga sebenar = RM55
 Harga SALE = RM25!! 

Pada semua yang berminat.. saya harap janganlah minta FREE POSTAGE ye.. . Owner nie dah jual below market price sebab nak tutup kedai. 

sejak saya mula meniaga saya faham sangat betapa nilai RM1 tue pun berharga sangat. Tapi bukanlah saya kedekut sampai tak boleh bertolak ansur dengan customer. Kalau saya nie kedekut takkan customer repeated order  banyak kali sehingga item yang saya belum jual pun customer minta saya carikan .. Alhamdulilah.. Saya memang boleh tolerate dengan repeated order/regular customer/beli banyak2 sekaligus. Tapi kalau baru kali pertama beli dah ask for discount terus terang saya minta maaf sebab harga memang dah ditetap oleh UTM dan saya tak nak potong jalan kawan2 yang juga meniaga. Kalau saya tamak memang saya bagi diskaun walau untuk belian kali pertama supaya customer beli dengan saya sahaja tak payah beli dengan dealer lain. Untuk makluman, blog saya berada di muka pertama carian goggle untuk carian Ekstrak Kacip Fatimah so memang saya boleh potong jalan dealer lain. Tapi maaf saya bukan macam tue. Setiap orang nak hak mereka.. Jadi harap customer pun boleh bertimbang rasa dengan peniaga online ye.. Minta diskaun bila anda beli banyak-banyak atau anda repeated order.

Haiii kata promote tudung owner nie terbebel pasal citer sendiri pulak :) 
Jangan mare ye.. So pada yang berminat call owner nie

NUR ELISA : 011-26253510
ITALIAN CHIFFON =RM35
PINLESS HIJAB : RM25


1 comment:

Mama Zharfan said...

ila, tak de link ker? nak tgk koleksi tudung2 yg promosi tu!!!!!