ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, October 3, 2014

Ais Kering Macam Baskins Robin Kek


Sungguh tak sopan bila entry first adalah gambar kaki hihi.. Sorilah ye nak tunjukan keajaiban ais kering nie.. Tua kaki anak lelaki saya.. Diorang buat eksperiment dengan ais kering. Biasalah budak kecik semua nak buat main.. Dia tak tau ke mak dia nak buat business?


Campak ais kering dalam air wahhhhhhhhhhhhh macam magik berasap2 satu bilik air haha.. Anak2 kemain melompat2.. Tapi lepas ais kering tue cair saya tak berani nak guna air tue dah.. kan kaki saya pulak cair & berasp-asap.. mulalah mengarut :p

Ok ini patutnya gambar firstkan? Muahaha.. ituha rupa ais kering pada yang tak kenal.. Ais kering nie jangan pegang terus dengan tangan tau sebab ais nie tajam menusuk2 tapak tangan.. dah lapis dengan surat khabar pun tajamnya mak aiiii... Ais kering nie elok digunakan untuk busines yang melibatkan pengunaan peti sejuk :) . pada yang business kek terutamanya.. bila nak hantar pada customer yang jauh .. takut kek rosak atau dessert rosak bolehla guna ais kering nie.. so terjaminlah kesegarannya.. Ais kering nie memang tahan.. satu hari pun tahan.. saya dah  wat eksperimen ..masukan frozen food saya nie dari kul 12 malam dan ia bertahan sehingga 5 petang.. ais kering tue masih ada tau.. yela yela nanti saya buat entry bergedil yek.. i is busy dengan EKF, Minsyam  and Kokoadik Blogshop & i tengah nak buat tempahan bergedil nie :)


Oh lupa pulak saya beli ais kering nie di area Semenyih. 
Sila call no 016-6651593/ 03-87236881
Saya beli RM50 utk 10kg kot
 eh tanyalah tokey tue ye..

ini bukan advertorial :) hanya info utk  kawan2 yang nak meniaga 
Sharing is caring maaaaa





No comments: