ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, October 22, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM: Testimoni Ke 3 Customer Hamil Dengan EKF-UTM



Assalammualaikum Semua
Selamat Menyambut Hari Depavali
Hari nie hari yang tenang.. Dari pagi dah bersarapan dan beli barang basah kat luar plusss beli lauk siap..Sukeeee.. So saya boleh update blog dengan jayanya.. Kalau sempat nak update 3 testimoni berkenaan Ekstrak Kacip Fatimah-UTM, Ekstrak Tongkat Ali-UTM dan juga  Virgin Coconut Oil-UTM. Tapi kita update EKF-UTM dulu ye..


  • Alhamdulilah.. Setiap kali dapat wassup gembira dari customer saya pun dapat rasa seronoknya. Hanya Allah yang tahu penantian tue satu ujian kesabaran.. Lagi2 kalau dah lama tunggu. Kalau yang dah ada anak pun bahagia yang amat dapat berita preggy. Ini pulak yang baru kali pertamakan?
  • Masa mula-mula customer (Puan A) nie nak amalkan EKF (bulan Jun 2014)  beliau baru keguguran 20 hari. Beliau dah gugur dua kali. Kali pertama pada tahun 2012.  Walaubagaimanapun beliau telah dikurniakan 2 anak sebelum ini. Mesti traumakan dua kali gugur?
  • Tiga bulan selepas itu pada September 2014;  Puan A order EKF-UTM lagi, ETA-UTM, VCO-UTM dan Habbatusauda pula. Beliau yang nak order sendiri. Saya tak promote personal pada beliau. Dan selepas itu saya maklumkan pada Puan A yang  pakar kesuburan wanita Doktor Hamid Arshad ada berikan Habatusauda Minsyam sebagai supplement untuk patient beliau yang merancang untuk  mengandung . Kakak dan adik perempuan saya menjalani rawatan dengan pakar sakit puan tersebut. Insya Allah kalau berkesempatan saya carikan maklumat di FB Dr Hamid / tanyakan kakak bil rawatan ubat beliau di Klinik Dr Hamid ya.. Kalau ada saya; tepek kat sini ye..Saya juga guide beliau cara makan ketiga-tiga supplement tersebut :)
  •  Alhamdulilah ada rezeki beliau..  10 Oktober 2014 saya dapat berita gembira ini.. Mari kita sama2 doakan kandungan customer nie selamat ye kali ni.. Semoga selamat hingga bersalin.. Semua supplement nie untuk bantu customer tapi yang tentukan Allah juga. Disamping tue seperti yang pernah Doktor Zubaidi syorkan dalam FB beliau banyakan bersedekah untuk wanita2 yang ingin mengandung ye... Usaha untuk mengandung jangan kita hadkan cuma dari segi supplment dan tumpuan kesihatan sahaja sebab yang menentukan tetap Allah. Apa kata puan-puan cuba baca entry Nurul Badiah Lai- usaha beliau untuk mengandung bukan hanya dari segi meningkatkan tahap kesihatan beliau tetapi juga dari sudut rohani! Dan baca juga  2nd entry nie ye... Saya suka promote blog blogger lain yang memberi manfaat pada semua :)



DISCLAIMER: Kesan penggunaan Ekstrak Kacip Fatimah UTM adalah berbeza antara individu berlainan. Ia bergantung kepada tahap kesihatan dan juga  tempoh masalah yang telah dihadapi oleh individu terbabit. Masa lebih lama diperlukan untuk mendapatkan tindakbalas positif jika masalah kesihatan tersebut telah lama dihadapi.
"LIKE" ramai-ramai ye :)

Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


UNTUK FREE CONSULTATION:
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)

Nota: Saya sangat gembira terima berita seperti ini dari customer. Saya juga terima berita masalah peranakan jatuh semakin pulih, period panjang kembali normal, keputihan hilang dan lain-lain lagi.. Tapi kalau ada customer yang mengadu kesan negetif pun saya akan bantu sedaya yang boleh dan dapatkan konsultasi dari Doktor Zubaidi dan jika masih memberi kesan negetif yang keterlaluan saya akan pulang semula wang customer sebagai ganti rugi tapi tak bolehla bayar full ye. Sebab dah dibuka botol EKF so kenalah sama-sama tanggung kos penghantaran dan kos EKF-UTM yang telah dibuka penutupnya. Dan TOLONGLAH  pastikan kondisi EKF-UTM adalah dalam keadaan baik ketika dipulangkan pada saya seperti mana keadaannya baik semasa saya pos pada anda. Pastikan ia  dalam keadaan baik sebab saya boleh makan semula dan boleh beri pada family saya juga makan. Setakat nie hanya seorang sahaja yang ada tindakbalas negetif dan rupanya beliau alah dengan herba... Kalau ada alahan atau sebagainya TOLONG MAKLUMKAN TERLEBIH DAHULU..so saya boleh usaha dapatkan pandangan Doktor Zubaidi... Sama ada anda sesuai makan atau tidak.. Saya tak akan jual jika ia tidak membantu atau memberi mudarat pada anda.. Keberkatan rezeki lebih penting dari mengejar kuantiti jualan.. Sekian, harap maklum.

"LIKE" ramai-ramai ye :)

Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


UNTUK FREE CONSULTATION:
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)



No comments: