ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, November 5, 2014

Teaser : IQeel - Susu Kambing Organik ---> Blogger Review




 Assalamualaikum kawan-kawan
Internet tak berapa mengizinkan.. Saya akan hapdate nanti ye..
Nampak menarik.. Testimoni utama pastinya anak-anak :)


 Lappy yang saya guna nie adalah hadiah mak saya bila mak stop business
Tengokla anak-anak tampal dengan stiker cartoon-carton
Mak cakap mungkin lappy nie boleh angah guna untuk jana income
Masa tue ala2 blur.. sebab tak tau nak mula dari mana
Tapi sekarang Allah guide one by one..
Takpe  perlahan-lahan supaya saya rasa manisnya permulaan business
Saya suka jadi blogger, saya suka online business
Sekurang-kurang saya tahu ada guna juga saya habiskan
Ijazah Sains Komputer dengan Major Sisitem Komputer tue
Ada jugak tempias-tempias nya

Anak-anak takkan tanya apa gunanya degree sains komputer saya tue
Sebab diorang tau saya selalu dengan komputer
Muahaha

For time being
JEMPUT LIKE
 FB IQeel- SUSU KAMBING ORGANIK











1 comment: