ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, December 5, 2014

RANA ASWAD ANYONE?

Mula-mula bukak website RANA ASWAD nie mata tertangkap kat model dengan baju merah menyala nie.. Macam Red Riding Hood.. Masa tue tak perasan pun perkataan kat tepi tue memang ada tulis Red Riding  :) dasar rabun kan? Agak-agak kalau mak Khairy yang dok jadi model dalam tue ada ke yang nak tengok? :p Macam korang tau sekarang mak Khairy AKA super mama bak kata abang Khairy si Arief.. masa memang penuh menguruskan anak-anak & online business.. kadang rasa macam lagi busy je dari time keja :) so nak berjalan dari satu kedai ke satu kedai ..satu butik ke satu butik.. memang takde masa... Ingatkan dulu kalau dok umah lagi free . Rupanya schedule lagi padat . Tapi hati nie meronta-ronta nak shopping jubah-jubah yang terkini.. Jubah  tengah IN kan? Jubah sekarang bukan macam zaman dulu.. Warna hitam gelap gelam kelam... Jubah sekarang warna warni... Eh jangan salah faham pulak.. nie bukan online business mak Khairy... saya letak nama blog kat sudut gambar tue untuk elak orang senang-senang amik gambar yang saya penat crop bagai.. Bukan tak pernah jadi ye..Gambar anak-anak saya pun orang selamba amik jadi model kat website diorang... Nanti saya jenguk balik website tue masih guna lagi ke gambar anak saya? Ok meh sambung citer RANA ASWAD yang owsome!!

tak puas hati tengok gambar merah kat teaser website.. godek dalam website pulak.. merah jugak yang menangkap mata.. tapi kali nie bukan color merah sahaja yang menangkap mata.. cer tengok kat pergelangan tangan tue.. macam ala-ala puteri Inggeriskan? kat bahagian pergelangan tangan tue.. Sesuai kalau bawak jubah nie pegi majlis-majlis kawin.. Stylish kan?  Jangan pulak pegi duduk kat kerusi pengantin .. Taulah dah ala-ala puteri / Raja Sehari kalau pakai koleksi RANA ASWAD nie... Tapi sila jaga tingkahlaku ye muahaha...  So nak rasa jadi puteri ke? Jom cuci mata & cuci poket :)

 Siapa kat sini Breast Feed (BF) mama?
ME!!!

Eh takkan saya sorang je dok angkat tangan? Takpe saya nampak ramai yang jawab "me" .. slow-slow je ye jawab.. nanti bocor lak rahsia kat jiran partition sebelah yang uools tengah skodeng blog i kan? hihi.. Sekarang nie saya memang tengah cari jubah yang mesra BF.. mata cepat je melekat tengok color nie.. and bila baca info jubah RANA ASWAD - RANA ELEANOR PEACH dah terbayang .. selesanya dengan Khairy nanti dalam flight .. Khairy kan BF lagi.. Saya nak ke mana naik flight dengan Khairy? Next time story yek..

Type : Modern Dress (A Cut)
Material : Mixed Soft Poly
Front Button (Breastfeed Friendly), Side Zip
Balloon Cuff with Button
Size available: XS, S, M, L, XL, XXL, XXXL

RANA ASWAD - Rana Madeline Purple nie pun BF Friendly.. mungkin ini lebih sesuai untuk mak Khairy  sebab warna gelap sikit.. boleh sorok lebihan spare tyre.. Jubah yang cantik-cantik nie boleh view di sini ye. Jubah-jubah nie sangat sesuai untuk mummy-mummy yang inginkan keselesaan dan keanggunan walau ketika kelam-kabut menyusukan bayi-bayi tercinta dan tercomel :)


Saya masih suka pakai shawl. Memang mudah pakai tudung instant tapi kalau jenjalan yang santai saya masih suka pakai shawl terutama yang corak abstarak. Bila padankan dengan baju kosong memang cantik :) Untuk lihat shawl2 yang cute nie kat sini . Shawl halfmoon pun ada kat sini . Harapnya lepas nie ada butterfly shwal.. wink wink... Pasti saya borong!!

Adakah saya tertinggal keretapi? Boleh ye kat FB tue buat menu Review? Menu Review nie ada baik buruknya. Kalau pujian yang diberi memang menaikkan jualan & ratingkan? Tapi kalau comment buruk yang diberi memang sentapppppp... Tapi tabik spring  RANA ASWAD berani buat review menu.. Kalau tak de menu review pun orang boleh komplen jugakkan? hihi.. Tapi ia nampak lebih profesional dengan menu review nie.. Menyediakan ruang untuk customer memberi pujian dan teguran untuk penambahbaikan .. So jom cuci mata & poket di sini.. Insya Allah tak mengecewakan.. Mereka juga ada Return Policy. So kurang sikit debar di hatikan? kan?kan?



At RANA ASWAD
our philosophy is to provide muslimah women with quality fashion that not only compliments her personality, and lifestyle, but also empowers her to feel confident and to love herself and her beauty.


WEBSITE----> WWW.RANAASWAD.COM
FB -------> RANA ASWAD




1 comment:

shura shushi said...

Wah cantik cantiknya baju dekat Rana Aswad ni..!

Oh hai kakak anak dua :)Salam Perkenalan