ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, January 21, 2015

selepas pulang dari umrah

macam biasa uruskan budak2. saya plan hantar diorang nursery start bulan 3. bulan 4 saya masuk keja. arief nie entah camana kalau masuk nursery.ada jugak yang tido DLM
toilet. dia bukan kira kalau da ngantuk. sambil makan pun bantai tido

khairy sejak " tahalul" lagi banyak akal.. dulu rambut Berat sangat kot kiki

menggembirakan anak2 satu cabaran pulak rasanya. kt mekah Buat APA pun best.lepak DLM bilik pun best APA lagi lepak kt masjid.tapi tak mo lalu kt construction hihi


sebelum ke mekah stok2 business mmg sengaja tak topup. sebab saya nk bwk semua duit ke sana. baik untung atau modal.mls nk pikir camana nk startup balik bila pulang dr umrah. sy tahu Allah atur nanti rezeki sebagaimana masa sy cuti tak bergaji ni. yup memang betul. balik je terus restok ekstrak kacip fatimah-utm. 

alhamdulilah saya baru balik seminggu.lebih kurang 50 botol jugak dah pos ke customer. nie antara gambar yg pos pd customer lepas blk umrah
akaun yang hampir kosong masa ke umrah boleh pulak restok ekf banyak2 dan utk first time restok produk minsyam rm1k++. pelikkan? tak pelik bila Allah ada..
alaaa tengok je caliph buskers yang dulu nyanyi tepi jalan boleh lak menang AJL. buat sesuatu atas niat yang baik.insya allah akan dipermudahlan Allah..

saya nak bawa masuk supplment baru rasanya. campuran makanan sunnah..masih buat solat istiharah. kalau dapat petunjuk baru saya jual ye.. sebagaimana saya buat solat istiharah sampai penat masa nak jual ekf dulu.. alhamdulilah hasil solat istiharah tue membuatkan saya survive hingga kini... dan paling gembira mampu bawa khairy dan saya menunaikan umrah dengan perbelanjaan sendiri ke sana.. amana? mak saya aka nenek dia sponsored :)



1 comment:

Mama Zharfan said...

suka sgt baca psl ur effort..ur sacrifice..ur success...moga terus berjaya dan happy2..amiin