ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, February 19, 2015

Borong 4 shawl sekaligus!


ada masanya kena penyakit malas.. malas nak update blog.. bukan malas nak update..banyak sangat benda nak dikejar lately.. maybe saya lum serasi dengan jadual pertukaran anak lagi kot..hihi.. wei dah 2 bulan sekolah mak khairy.. tak serasi lagi ke?
 
 
 korang bayanglah dah sebulan lebih beli takde pun hapdate dalam blog.. tak hapdate dalam blog takpe lagi.. tak pakai2 pun hahaha.... kalau saya jalan dekat2 setakat hantar anak sekolah tue saya sarung je tudung instant tue...

 
 nie pun saya beli dari online shope yang sama.. beli dua..

 
 oh ada kat sini nama online shoppe tue.. tengok kat dalam gambar tue ye...
 
 
hari yang sama saya beli 2 pasang shawl jugak kat rinasaleh.com 
adohai stress apakah sampai beli 4 shwal sekali gus
dan keempat2 pun tak dipakai2
:p :p :p

oh saya ada beli satu benda lagi secara online 
tapi yang nie untuk khairy
nanti saya share ye  


1 comment:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Happy shopping Ila. Liza pun baru shopping online. Dah stop utk bln ni. Sengkek. ;p