ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, February 6, 2015

Photoshoot dengan PAMA



Assalamualaikum kengkawan
Rasa dah lama tak buat entry santai2
Busynye yang amattttttttttttttttt
Rasa tak boleh nak handle bila jaga dua anak lelaki serentak!
Arief sekarang sekolah pagi.. so start jam 11pagi dia dah ada kat rumah sampailaaaaaaa malam
Fuhhhh..lap peluh kat dahi ye..
Kalau saya nak pos Ekstrak Kacip Fatimah-UTM (EKF-UTM) kat customer pun dok fikir banyak kali
Nak pos dimana ya?
Pos laju Bangi atau pos laju kat Kajang?
Dulu handle Khairy je..ok lagi
Tapi kalau Arief ada sekali..boleh nangis saya
Nak-nak Khairy sekarang pun dah melasak..
Ya allah. serabut kat pejabat pos tue rasanya..
So kalau dua2 anak ada ..memang saya pos kat Bangi..kat Bangi tue cuma letak je.. tak payah beratur macam kat pejabat pos dekat umah saya di Kajang  nie.

Eh terlebih bebel..meh sambung entry photoshoot(PS) PAMA nie.. Saya ber-PS Selasa lepas.. Masa cuti Thaipusam. tue macam pelik sikit..Karangkraf tak cuti Thaipusam? Tapi bagus jugak.. itu yang saya boleh joint tue..hihi.. KIranya ini kali kedua lah berpeluang PS dengan PAMA.. kawan2 saya kaki2 comper dah biasa dah.. i yang baru hegeh2 hihi... saja suka2 boleh buat modal cerita dalam blog..wakaka.. lagipun masa first PS dulu boleh kata saya dapat free promotion untuk EKF-UTM.. korang boleh baca kat link nie.. Dah tajuk masa tue ada kena mengena..so promotela secara tak sengaja :) 


isk..manje2 korang nie.. haaa nie first PS dulu.. baca kat link nie 
asal PS dgn PAMA je mesti tema kena pakai baju merah haha
bagus gak tak payah beli baju

 suka betul tengok lobby Karangkraf.. rasa nak culik je sofa tue

korang jangan salah paham pulak..
PS nie bukan melibatkan ke3-3 budak nie aka anak2 saya
PS hanya melibatkan Khairy & saya je
Itupun bukan PS macam yg "pilih kaedah perancang keluarga" tue
PS kali nie ramai2..bukan shoot sorang2
bagus gak sebab kalau shoot sorang2 
pasti ternampak baju khairy yang diconteng oleh arief
GRRRRR
 
amboi Khairy..kalau berlakon no 1 ye..
 
ala anje kakak nie


anje kemain.. kakak langkah panjang2 nak sambut adik kenit dia...
okla ngantukla..
sory ye lama tak hapdate..eh hapdate tapi hapdate citer EKF-UTM
haha.. i janji akan rajinkan diri hapdate lepas nie..
tiap2 saat i hapdate..
nampak sangat penipu..
ok bye
selamat pagi
kul 1 pagi dah ye...
ZZZZZZ


 

5 comments:

Mama Zharfan said...

glam tu masuk pa-ma ;)

AMIIZAA@Mieja said...

salams, bestnya masuk majalah:)

Wonderful Life with Mary Kay said...

Tahniah Ila. Dah semakin maju.. tu yg semakin buzy tu. Hehe..

dyanzakhi said...

wah.. tahniah.. btw... salam singgah :))

Emi said...

Waahhh makin femes..masuk mjlh Pama. :)