ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, March 10, 2015

Borong 3 Instant Shawl TDL

Salam semua,

dah 2 hari saya  pening kepala. semalam paling teruk... saya tidur Dari kul 8mlm sampai 12 mlm. agaknya sebab makan lambat kot...

hari nie pun pening jugak.bila dapat emel TDL lancarkan instant shawl lagila pening kiki... sy suka Sgt pkai shawl tapi bila dah kelamkabut Tue sarung je tudung instant.. mana sempat nk belit2.. urus 3 ank dgn OB(online business) mmg Buat sy tak menang tangan.. tp itula rezeki anak2 ye tak?

walau kepala pening saya buka lappy SBB kena transfer duit utk restock produk.dah bukak lappy teringat TDL terus saya bukak website. nk beli 2 tapi salah satu habis.. terbantut niat saya.. bila tengok kat web rupanya ada senarai dealer.. saya try contact

waaaa..happy giler sebab dealer nie ada stock color yg sy tak nmpak pun kat website.. so inilah hasil rembatan org sakit kepala..yg tak nk dibeli pun terbeli..belum sampai..nanti da sampai kita try ye..

2 comments:

Mama Zharfan said...

me sbb bz beli pandora so stop jap beli tudungg/bj/kasut hehehe

arysha_fayyadh said...

Assalam ila,
iols pun terbekan gak
tapi tak terbeli pun lagik he3