ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, March 5, 2015

Pin Shwal Yang Vintaj :)

 satu hari yang hening... hati tengah geram nie.. entah geram kat sapa tah..
 tetiba dapat kiriman pin2 shwal yang comel... terus hilang geram.. realy make my day!!

 yang hitam tue macam jam kan?

 saya suka tue macam batu aked

 cepat-cepat sebelum kehabisan

 SP68 Ruby/Emerald/Black Onyx /Turquoise
RM25 per pair (include postage)

emak-emak yang risaukan jarum pin tue mungkin tercucuk jari baby, pepahamlah kalau ada baby nie..apa yang ada kat kepala kita tue memanglah sangat menarik perhatian diorang grrrr...
so saya suggest beli yang jenis macam nie..sebab ada penutup pin kat bawah.. bukan je elakkan tercucuk jari baby  malah ia  elakkan tercucuk kulit kepala sendiri jugak!

dulu saya pernah promo seller nie jugak.. saya promo yang braclet frozen ... sampaikan hp saya asikla berbunyi2 orang wasuup tanya kat saya "puan jual ke bracelet frozen tue?"  adehhh..meh saya letak link besar2 kat sini..uolls boleh contac online seller nie.. oarangnya jujur dont worry.. geng2 online seller saya semua boleh dipercayai ..insya allah.. oh seller nie jual lagi frozen braclet..entah bilalah demam frozen nak habiskan? demam frozen nie rasanya mak2 yang lebih teruk :p


 BERMINAT?
(contact online seller nie ..jangan contac  saya pulak kiki)