ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, March 8, 2015

Teaser: Seminar Keluarga Sunnah 3.0 @UPM 7 Mac 2015


Alhamdulilah pulang dari Mekah boleh kata banyak dipermudahkan.. yang saya tak minta pun dihadiahkan Allah dalam keluarga saya... yang saya minta alhamdulilah hadir dalam keluarga walau bertahun tidak bersua.. saya tidak minta untuk saya tapi untuk insan yang penting untuk anak-anak saya..... saya tahu dia merindui dalam senyap.. jadi di sana saya mendoakan supaya kasih itu bertaut semula.. walau mungkin tidak serupa seperti dahulu tapi insya allah masih boleh diperbaiki dari masa ke semasa...

Untuk saya .. Allah beri 2 perkara ..  buat masa ini.. insya allah ada lagi.. saya yakin takkan Allah tak kasihan pada hamba yang meminta... oh sambung balik..kedua2nya berkaitan dengan Ustaz Ebit yang saya minati.. pertama saya sangatla teringin sangat tahu..apa yang ustaz ebit selalu sebut dalam FB.. taklim dalam keluarga.. bla bla bla.... apa yang nak dibaca dalam taklim dalam rumah? iskkk ....
dalam saya tertanya2.... Allah hadirkan sehari sebelum saya ke Mekah

nampak tak? itu status FB saya


 taraaaaaaaaaa..hari ini saya hadir dalam seminar  Ustaz Ebit Lew

Alhamdulilah ..akhirnya HARI INI tercapai hasrat yang terpendam... saya menyimpan impian nak hadiri seminar ini tahun lepas.. tapi masa itu Khairy tengah sakit.. berjuang dengan penyakitnya..mana boleh saya tinggalkan walau sesaat.. 

alhamdulilah.. hari ini dapat pergi pula dengan sahabat dunia akhirat saya Myza.. rasa bahagianyanya ditemani sahabat yang tak pernah jemu memberi sokongan sejak saya kecil... Insya allah saya akan kongsikannya di blog ini intipati seminar tersebut.. ustaz ebit, ustaz habib zenal, ustazah norhafizah cuma ralat ustaz pahrol takde..diganti dengan ustaz lain.... .. semoga perkongsian nanti akan jadi pahala yang sentiasa megalir... selagi blog ini masih ada..doakan saya rajin dan berkelapangan nak buat entry ye  :)