ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, May 27, 2015

pos pos pos

 Salam semua,
Kawan-kawan contest saya banyak yang hapdent menang2
paling WIN menang 10K semalam
waaaaaaaaaaaa best gilosssss
bila i nak menang cash gitu
paling banyak pun pernah menang 3K je
sibuk nak menang masuknye idak
serius rindu nak isi form contest

tapi alhamdulilah onlineshop KOKOADIK BLOGSHOP  masih jalan
alhamdulilah
customer baru dan lama bersilih ganti order :)
 
 
 ini bukan isi form contest ye
ini saya pos pamplet pada customer
sory ye customer yang tak ada pamplet dalam parcel bersama produk2
nie saya poskan ye..
kalau masih ada yang tak dapat wassup saya di 017-3201998

p/s: saya dah mula seronok buat keja di department baru. dah reti sikit2 buat decision.. 
moga2 makin pandai :)

 okey bye 
nak balik dah
dah penat hadap file
sampai umah dekat magrib jugakla nie 
chaw chin chow :)


 

No comments: