ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, June 9, 2015

Anak-Anak Di Rumah Babysitter :)

  salam semua
meh story
story cepat2
kiki.. i is busy maa
tapi i suka keja baru nie
dah mula rasa seromok

okey meh sambung story hari nie
gambar-gambar nie semua baby sitter yang send thru wassup

babysitter nie jaga anak-anak cikgu
anak2 saya je yang bukan anak cikgu kiki
so selalu waktu petang memang anak2 saya je ada kat rumah tue plus anak adik saya
sebab cikgu2 keja separuh hari je..
 sekarang time cuti sekolah.. lagilah lengang
 
tue si arief buli khairylah
dah takde geng
amana ke sekolah agama.. ada tuisyen walau cuti sekolah
 
 budak dua orang nie..bergurau dah stail anak2 lelaki
eh memang anak lelaki pun :P
maksud saya.. kadang2 saya tengok khairy melalak so saya marahla si arief suruh duduk jauh2..
tengok2 si khairy melalak lagi teruk bila abang dia takde.. kalau saya suruh arief turun tingkat bawah si khairy pun nak ikut sama.. memang macam tue kot cara anak2 lelaki bergurau

 
 babysitter denda arief buat matematik :)

 
USTAZ ADLAN KHAIRY!!

perkara yang paling risau bila nak mula bekerja adalah mencari pengasuh yang boleh menjaga anak-anak. sedangkan anak yang normal pun kita risau ini pulak si khairy special.. mulanya saya nak khairy sahaja di jaga di sini .. amana arief boleh hantar ke taska.. tapi pengasuh nie willing dan nak jaga amana & arief sekali...pengasuh yang jaga anak-anak saya ini adalah pengasuh anak adik saya juga.. harap2 semuanya baik2 belaka.. setakat nie dah dua bulan ..nampaknya okey .. alhamdulilah... 

 

No comments: