ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 28, 2015

Borang Poslaju Yang Baru

 Salam kengkawan
Just quick update & info
Borang telah diperbaharui lagi
So jangan terkujat sangat kalau pegi amik borang poslaju
Kalau yang selalu mengepos mungkin dah tahu
Bagi yang jarang mengepos

 Untuk prabayar ..warna masih dikekalkan
Cuma layout berbeza dan takde tempat nak tulis berat parcel :)

Borang poslaju yang perlu ditimbang pula
dah tukar color dari kuning ke color coco..cantik warnanya
Layout sama macam kat atas


 Oh ye saya dah mula mengepos produk2 di Kokoadik Blogshop ye 
Khabar angin mengatakan lepas raya keringlah account
Nampaknya tidak kepada customer2 saya
Saya belum masuk kerja..lum habis cuti raya
Berdesup2 order masuk untuk Ekstrak KAcip Fatimah-UTM dan produk2 yang lain
Apa2 pun alhamdulilah
Allah beri rezeki pada customer2 saya
Alhamdulilah juga rezeki customer2 saya yang tak surut tue diberi pula pada saya & anak2...

lebih kurang 20 kotak EKF-UTM dah dipos sejak 22/07/15 hingga hari ini.
Pengeposan esok pun dah ada lebih kurang yang confirm 6 kotak
Alhamdulilah rezeki anak2 dan doa semua 
Macehhhh...

Cantik tak kasut blink2 saya
Malam raya baru hegeh2 beli dgn my one and only anak dara saya si Dalia Amana
Rasa mcm bebudak pulak beli kasut blik2 haha
Walau murah tapi selesa
 saya boleh menapak pakai kasut nie ke  pos besar KL
so maksudnya selesalah tue
kan? kan?kan?




 

No comments: