ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, September 18, 2015

PUAN AINON MOHD (OWNER ABS &PTS) ---->MAKE MY DAY!!

ASSALAMUALAIKUM
SALAM HARI JUMAAT YANG PENUH BARAKAH,
jom share cerita kecil yang buat saya happy hari ini :)
ngehhhhh

sejak saya serius dalam business online dalam FB personal  saya penuhla dgn newsfeed towkey2 business.. suka baca nasihat2 mereka.. ada kalangan towkey2 tue dari kalangan kawan2 saya, ada yang supplier produk yg saya jual .. dan pastilah ada MENTOR BUSINESS.. Antara mentor business yang saya suka pastilah Puan Ainon Mohd. Walau tak berkesempatan nak joint kursus2 yg beliau & group adakan tapi saya selalu follow FB beliau dan baca setiap tips dan nasihat business beliau. Sampai comment2 pun saya baca sebab kadang2 di comment2 tue ada info yang sangattttttttttttt berguna

Kalau yang berkecimpung dalam business mesti kenal Puan Ainon Mohd. Pemilik ABS dan PTS Klik je kat gogle.. dalam wikipedia pun ada detail Puan Ainon nie..  nie saya tepek sikit detail ye...

 


apa yang make my day?
Hari nie Puan Ainon request friend kat FB personal saya!!
sukenye... si online seller yg baru bertatih nie :) 

saya yang ikan bilis nie tak heran lah add FB beliau
tapi bila ikan jerung add FB ikan bilis
memang make my day!!
senyum simpul satu hari
 
  cepat2 saya accept :) 

 
sebenarnya saya share satu status Puan Ainon di FB personal saya dengan sedikit perkongsian tentang online business saya .. yang masih kecil dan baru bertatih..Masa type perkongsian nie saya dalam keta OTW nak pegi keja..Sebab saya co-pilot..apalagi jenguk FB sambil layan pilot borak2..sampai je opis.. HP bunyi2.. bila saya buka waaaa..BOS ABS & PTS add FB personal saya ..sukeeee
 
Inilah status Puan Ainon yg saya share
Walau belum berpeluang menuntut ilmu secara bersemuka tapi saya anggap Puan Ainon nie mentor business saya. Suka baca tiap tips yang beliau share.Puan Ainon nie dah jadi mentor pada ramai ahli perniagaan 

Bak kata pepatah
"berkawanlah dengan penjual minyak wangi; wanginya akan terpalit pada kita
jika tidak ia akan jadi sebaliknya" 


3 comments:

dear anies said...

apa yg puan ainon ckp tu MMG BETUL SGT2!

kayyana said...

saya suka baca blog akak sebab saya rasa semangat bile semangat kite down tau

eda said...

terus follow puan ainon .. inspired me sgt both of you ! TQ sissy