ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, September 21, 2015

Crystal Peel Treatment & IPL Nano @ True Hamony Spa

  
 
Cerita banyak2 pun letih..Bacalah kisah sebenar si online seller tue ye- Sayalah tue..haishhh..Pada reader yang biasa baca blog saya mesti tau saya ada online shop- KOKOADIK BLOGSHOP (sila add kalau  tak add i majuk :p)

Sebenarnya saya tak pernah jual mana2 produk kulit muka kecuali keluaran UTM. Tapi  ada satu hari tue saya tertarik nak jual satu produk muka.. tertarik dengan pengiklananle tue..haha..pada muka..tapi syukurlah saya test kat kulit muka sendiri dulu.mmm..saya memang macam nie sebelum jual apa2 biar saya test..kalau ok dan ada perubahan saya akan jual..  macam produk yang buat kulit saya teruk nie..jangan harap saya nak jual..Tapi sorry ye saya tak akan REVEAL produk tue..sebabnya
1)  mungkin ia tak sesuai di kulit muka saya tapi kulit orang lain ok
2) paling penting tak baik tau rosakkan business orang yang baru nak bertapak 

 Takpe.. takpe.. saya ngadu dengan beauty consultant saya
Dia minta gambar saya tanpa make up
Tengokla comment2 dia tue
haiya... terus saya stress & buat appoiment
Sebenarnya memang stress pun bila tengok muka sendiri

 Ini kulit muka saya sebelum pakai produk tue

 Ini kulit muka terkini
Stress gile tengok muka sendiri
nak2 bila ramai tegur kulit saya tak macam dulu
STRESSS!!


 
 Ini yang saya suka
Tiap kali datang True Harmony Spa memang saya suka air nie
Yummy

 Gambar nie unik tak?
Lambang jata negara tue ada dalam bilik consultation  True Harmony Spa
Kelulusan untuk beroperasi tak silap saya

Macam biasa sebelum mulakan hardcore facial untuk baiki muka saya nie mestilah lalui proses awal. Kalau korang nak baca proses awal untuk facial nie .. Boleh baca di kali terakhir berfacial ..


 
Untuk entry kali nie saya nak ceritakan lebih lanjut tentang Crystal Peealing Treatment.
 yang serbuk-serbuk kat muka saya tue "crystal" tau..
 
 Macam geli je nak post kat sini
Tapi inilah bukti dahlama tak pegi facial
Blackhead & whitehead
Huwaaaaa... 


  Ini kebaikan crystal peeling Treatment

CRYSTAL PEEL TRATMENT
Normal Price -RM298
Promotion 1st trial : RM98

 Lepas tue anie kata muka saya perlu buat treatment IPL Nano
Sejuk gile "intensive hydration mask"  nie
Best.. rasa sejuk muka saya.. best best best...

 
 Masa mesin tue ada kat muka saya buat soalan kelakar
"eh u amik gambar saya ke?"
Cahaya tue macam pancaran camera haha
 
Inilah mesinnya
Mesin dari USA
Untuk memuaskan hati pelanggan yang nak kulit yang super duper cantik 
True Harmony Spa dapatkan mesin yang terbaik tau..

 
Diatas nie adalah cara mesin IPL beroperasi
Mesin nie membuatkan kulit kita lebih bercahaya, lebih muda, nampak berseri, mengaktifkan sel supaya kulit lembut mcm kulit baby(masa buat entry saya pegang kulit sendiri kiki) 


IPL NANO TREATMENT
Normal Price -RM480
Promotion 1st trial : RM198


 One happy mama :)
Lepas nie ganti gambar model tue dengan gambar saya ye?
haha..
Lama betul True Harmony Spa sental muka saya
dekat 4 jam!! Berbaloi2!
Sebabnya katanya muka saya dah teruk sangat
Dah setahun tak buat facial + salah pakai produk

 
 Nie gambar latest
Gambar semalam
dah cerah sikit kulit muka
tak kusam lagi horeyyyy
Saya cuma pakai bedak & ada new product yg saya guna
Elok sikitkan?
Nanti i share product rahsia tue


By the way utk kulit yang halus mulus gebus dapatkan promotion seperti di bawah:

CRYSTAL PEEL TRATMENT
Normal Price -RM298
Promotion 1st trial : RM98

IPL NANO TREATMENT
Normal Price -RM480
Promotion 1st trial : RM198 

1)True Harmony Spa (Putrajaya)
No 83, Jalan Diplomatik, Presint 15,62050 Putrajaya
03-88904833/019-2234988

2)True Harmony(Terengganu)
No 134-P, Ground Floor,Jalan Sultan Zainal Abidin,20000 Kuala Terengganu
09-6226178/016-9204866 



No comments: