ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, October 16, 2015

DOCLAB: Bila mama khairy jadi model :p

  
Salam isnin semua
Fast update ya
Korang jangan gelak ye baca entry nie
satu pengalaman baru untuk saya
Sebelum nie memang pernah pegi photoshot utk PA&MA
adalah dua atau tiga kali
tapi untuk shooting yang betul2 capture diri sendiri belum ada lagi
Kiranya ini kali pertama   
Pengalaman untuk diri sendiri

Pada mulanya saya tak nak joint
Alasannya kelakar saya bagi
"haiyaa i dah gemokla...masa i kurus u tak mo ajak shooting"
Tapi owner produk nie memanglah tak pernah kenal putus asa
Lagipun saya  akan jadi dealer untuk produk nie
apa salahnya berikan kerjasama
Win win situation 

Tapi yang paling penting saya tak beri jawapan dengan segera adalah kerana
SAYA NAK CUBA DULU PRODUCT INI
sebagai online seller saya akan test dulu produk2 yang saya jual di KOKOADIK BLOGSHOP  
kalau dah buat photoshoot bagai mestilah saya sendiri dah puas hati dengan product nie
betul tak?
nanti saya share detail ye
pengalaman saya gunakan product nie

 
 Rasa mcm mak ponti pun ada

 Tak ke macam pontianak
dengan baju kedah ala2 zaman saloma haha

 Ini antara team shooting saya
Korang perasan tak yang baju biru tue sapa
masa mula2 tengok
"eh muka macam familiarlah"
memang cantik.. masa tak makeup pun lawa
dah makeup lagi berseri
model profesionallah katakan
Azalea-model tudung FAREEDA
kalau Azlea nie takde memang saya keras kejungla amik gambar
Saya pun tak tau dia lebih muda atau tua dari saya
sebab muka muda je :)


 
 Yang tudung kuning tue baru pestime jumpa.. nita namanya
tapi mcm dah lama kenal pulak haha
nie gambar yang cantik2 nie dari  hp dia lah..

 ouch kak Lily Putih sungguh goges!
I loike!!
Jarangla kak lily nak pakai melawa2 gini
Lagi2 dalam hutan haha
masa nie dah tengahari
dah panas dah 
semua masih gigih nak melawa
 
 Kaki saya lebam.. terlepas benda berat  atas kaki
biru jadinya
tapi gigih pakai kasut high heel untuk shooting nie
dalam hati adoyaiii..sakitnye..


  
NAK TAU PRODUCT APA?

DOCLAB-Box-OP-Korean-OL


nanti i share detail ye

chow chin chow
mak banyak keroja


4 comments:

Ida Khairani said...

aik, gambar aja ka... hehe.. cantik model.. model utk apa ni?

Ida Khairani said...

aik, gambar aja ka... hehe.. cantik model.. model utk apa ni?

Ibu Tercomel said...

Nak jadi model jugaaakkk.. Tahniah ! Lepas ni makin byk la tawaran.. cewah

norhidana said...

nampak lain sgt... goges gitu