ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, November 7, 2016

Ekstrak Kacip Fatimah UTM (EKF-UTM): Rasa panas bila makan EKF-UtM

Jom kita kongsi feedback ekstrak kacip fatimah UTM lagi ya
Seronok bila share feedback nie
Boleh jadi rujukan untuk semua
Betul tak?
Kadang-kadang saya beri sahaja link yang berkaitan dengan masalah pontential customer untuk customer baca dan pertimbangkan sama ada mereka patut purchase ekstrak kacip fatimah UTM atau tidak
Saya tidak suka memaksa .. badan sendiri.. sendiri yang tahu sama ada sesuatu supplment tersebut sesuai atau tidak dengan badan sendiri..sama ada customer yakin atau tidak dengan supplment tersebut..
Ada sesetengah customer tak berani nak makan herba/supplment berasakan herba kerana tidak tahan panas. terpulang kepada keperluan masing-masing. ubat atau herba atau supplemt bukan gula-gula bila makan rasa manis, sedap, nyaman hihi.. nak sihatkan? kenalah sabar dan tahan..

Ada customer pula seperti customer di atas sabar mencuba.. bila ada masalah, beliau wassup kembali dan apabila diberi konsultasi beliau ikut saranan.. alhamdulilah ..  badan beliau telah mula serasi dengan ekstrak kacip fatimah UTM dan beliau juga syor kepada adiknya. alhamdulilah beliau rasa BADAN RINGAN, SENDI KURANG SAKIT DAN MUDAH UNTUK SOLAT selepas amalkan ekstrak kacip fatimah UTM.

Pada mulanya customer ini amalkan Ekstrak kacip fatimah UTM sebelum tidur. beliau rasa panas.oleh itu saya syorkan consume selepas sarapan pagi. saya memang selalu sarankan customer amalkan ekstrak kacip fatimah utm selepas sarapan apabila baru pertama kali mencuba. selepas telah serasi dengan ekstrak kacip fatimah utm terpulang pada customer untuk susun jadual sendiri mengikut kesesuaian badan..  tetapi adalah lebih baik ambil selepas sarapan dan selepas makan malam. untuk mengetahui berapa biji ekstrak kacip fatimah utm perlu diambil adalah mengikut berat badan customer.. yang part berapa biji kapsul perlu diambil perlukan konsultasi selanjutnya.. nanti saya terang di sini berjela-jela pulak entry nie 😉

Saya share pamplet ekstrak kacip fatimah UTM yang kerap disyorkan Doktor Zubaidi Haji Ahmad dan Ustazah Norhafizah Musa. semoga membantu semua.


Ps: sangat sesuai untuk yang sedang berpantang..nanti saya share ye cerita saya yg terbaru semasa berpantang


 
"LIKE" ramai-ramai ye :)
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

 
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK BIDARA WORLD?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK SUTRA?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 

UNTUK CONSULTATION : 
 017-3201998 (ILASALEH)



1 comment:

Wan Syahida Kahar said...

Menarik jugak ni. Biasa nampak Dr. Zubaidi share. TQ for sharing!