ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, November 24, 2016

POWERGOLD : Cara Keyin Bonus Repurchase

Salam semua,
Sambil mendodoi adam..saya dodoi adam guna kaki ye..haha mohla saya update blog..multitasking kekdahnya.. malam nie free so saya buat entry tentang POWERGOLD ya.
Masa saya mula2 jadi stokist saya terkial-kial nak key in repurchase bonus ahli yang beli emas.padahal alahai senangnya! Untuk kemudahan di masa akan datang saya tepek step by step untuk key in repurchase bonus tue di sini.
Bila kita key in repurchase, baru la dpt bonus repurchase.  Terus masuk ewallet
Ahli kita dpt bonus rep rm1 segram
Org yg sponsor pun dpt rm1 segram
Stokis yg key in dpt rm2 segram

Macam nielah cara dodoi baby guna kaki


Lepas uools masuk ke sistem powergold
Keyin username dan password
Then akan masuk ke member profile
Klik menu register 
Akan keluar seperti gambar di atas
Klik submenu REPURCHASE

Lepas klik submenu REPURCHASE
Skrin akan terpapar seperti di atas


Masukan detail ahli anda
Jika username betul 
Secara automatik detail ahli anda akan keluar
Ia akan memaparkan nama penuh dan juga alamat ahli

Keyin amount dengan betul ya.jangan silap pulak
Amount.. dlm gram
1g key in 1g 
5g key in  5g
10g key in 10g

Kalau byk jenis.. kna kira total


Okey ini dah final
Username ahli emas dah betul
Gram pun dah keyin
Klik SUBMIT PURCHASE

Alhamdulilah 
Selesai


Insya allah jika berkesempatan saya akan share pula cara-cara transfer ewallet pula
Semoga jadi rujukan untuk bakal-bakal stokis ya

Assalamualaikum
Selamat malam
Sleep tight

No comments: